1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6510
Artikelnaam: 1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Bruto Gewicht: 15 kg
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: nnb
Afmeting: nnb
Max. tube diameter: 30mm
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 124.99 / € 99,99
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
6502-glitter-willow-2-colorz-left.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe was deze in het echt? Glitter willows is 1 van mn favo effecten (vooral groen), maar de boeketgrootte en helderheid van de kleuren is wat lastig beoordelen op film.

Dit was de enige box waar ik niet zo over te spreken was...vond deze persoonlijk net wat te rommelig in de uitvoering.

Op de officiële product video ziet die er heel strak uit!

Iemand die me kan uitleggen waarom de video's zo verschillen?

Verder bepalen de gebruikte camera, camera-instellingen, camera-positie, enz. ook heel erg hoe het er op beeld uitziet. Hier op het forum zijn voorbeelden zat waarbij ca. 10 mensen hebben staan filmen maar het er op beeld totaal anders uitziet. Terwijl we toch echt naast elkaar stonden...

Das overduidelijk met een professionele camera gefilmd. Misschien zelfs 4K. Ietje ingezoomd zodat het groter lijkt. Beetje kleurcorrectie (meer verzadiging) en scherpte filtertje eroverheen. Beeld vertragen ze bij de China films ook soms een fractie zodat het effect net iets langer zichtbaar blijft. Dat lijkt hier echter niet het geval ;)

Deze box gisteren gezien bij Toschpyro, vond het een van de betere producten van de avond. Prachtige kleuren!

Deze box gisteren gezien bij Toschpyro, vond het een van de betere producten van de avond. Prachtige kleuren!

Zat net even op hun site ,hebben ze die Ruthless toevallig ook geschoten en kwam die goed over? Zag dat ze die ook in hun assortiment hebben.

Back
Bovenaan