1.2” Escape from Hell 216’s

Zitten veel kleine boeketten tussen zeg :bonk:
Achja we zullen zien.

Idd er zaten naar mijn idee te veel kleine effecten in (ploppers)kijk maar eens naar de effecten op 3:46 in het filmpje van Kwintos. Vocht in combinatie met wind zou best de oorzaak kunnen zijn. De andere twee eerder genoemde cakes hadden de grootste burst en effectbreedte en dus de beste prijs kwaliteit verhouding. Vooral als je de Double Demolition voor 20 euro hebt besteld tijdens de mania dagen.

Denk vocht en wind.
1 klapt goed de ander weer niet.
Als je kijkt naar de waaier cake presteert tie best goed.
Anders wordt dit de flop in me straat.
Zowiezo vindt ik in het algemeend de grotere cakeboxen slecht presteren ff offtopic was op de demo bij zena vuurwerktotaal delft.
Boxen tot 100 euro grote boeketten goede burst.
Na de 100 euro vondt ik het maar afzwakken.

Ja zeker kijk naar de andere 1,2 inch boxen van vwmania die presteren tot nu toe allemaal goed.Het lijkt me sterk dat de escape from hell in eens een flopper zou zijn dan.

Ja zeker kijk naar de andere 1,2 inch boxen van vnmania die presteren tot nu toe allemaal goed.Het lijkt me sterk dat de escape from hell in eens een flopper zou zijn dan.

als ik het filmpje zo zie staat er ook wel goed veel wind. Ik blijf het herhalen, waarom schiet je als fabrikant 2 cakes af vlak naast elkaar tijdens je eerste demo.
Anders moet je het maar zo zien je eerste cakebox voor 2018.

01 januari weet iedereen waar hij aan toe is

Ik heb begrepen dat er heel wat cakes en blokken net binnen zijn gekomen samen met veel nattigheid. Mania zal daar overigens niet als enige last van hebben gehad.

Dat is natuurlijk niet bevordelijk voor de prestaties. Helaas hebben de spullen dus geen maanden droogtijd gehad. Zaak is dus om z.s.m. je spullen te drogen als je ze binnen hebt. Dat scheelt een slok op een borrel.

Kijk wel even hoe erg het is tijdens het ophalen anders laat ik hem lekker een jaar liggen jammer dan. :p

? Heb gister en eergisteren ook gewoon leuk gesprek
Met Hun gehad . Dus ? Weet niet waar jij last van heb ( het is geen rubro die nergens op reageerd maar het wel leest.

Zowel Rubro als Vuurwerkmania zijn beide gevestigd op de Industrieweg 9 in Wierden. Zal dus één (vuurwerk)pot nat zijn...

Het is inderdaad te hopen dat het goed zit en dat het vocht is. Zou echt een enorme flop zijn als dat niet zo is, anders vind ik het toch wel iets zonde van m'n geld :).

Ik twijfel om hem er toch bij te nemen.. Kan me bijna niet voorstellen dat alle boxen van Mania het goed doen, behalve deze.

Ik twijfel om hem er toch bij te nemen.. Kan me bijna niet voorstellen dat alle boxen van Mania het goed doen, behalve deze.

Als hij presteert als het productfilmpje, heb je voor mijn gevoel een van de mooiste en diverse cakeboxen van Nederland in je handen straks :p
Gewoon doen, je krijgt er, als hij goed presteert, bij lange na geen spijt van!

Voor de nieuwsgierigen.. hierbij indeling
Van deze box.. vers uit container.. en
Ze zijn indd vochtig.. advies. Gelijk dag
1 ophalen en drooge warme plaats plaatsen20161224_213327.jpg

Back
Bovenaan