1.2” Escape from Hell 216’s

Dit is mijn nummer één dit jaar, ik vind hem echt prachtig heel veel cakes vergeleken.

Heel veel variatie in de cake zelf, mooi uitgewerkt.

Hopelijk is het in de straat ook zo, dat is altijd even afwachten. Maar ik denk dat het wel goed komt!

Vind deze sowieso mooier dan flash of the gods.

Puur uit interesse, waarom vind je deze mooier? Ikzelf vind juist de flash iets mooier omdat deze multicolour tips in de willow heeft in 1 schot, ipv om en om en omdatdie de crackling uiteinde heeft bij een aantal schoten (weet ff zo de effectnaam niet).
Daardoor vind ik die net iets diverser, ze lijken hoe dan ook erg veel op elkaar.

Twijfel nog steeds om deze aan te schaffen, 140 euro is een mooie prijs voor zo'n cakebox maar de vraag is of hij ook echt zo goed zal zijn :shy:

Puur uit interesse, waarom vind je deze mooier? Ikzelf vind juist de flash iets mooier omdat deze multicolour tips in de willow heeft in 1 schot, ipv om en om en omdatdie de crackling uiteinde heeft bij een aantal schoten (weet ff zo de effectnaam niet).
Daardoor vind ik die net iets diverser, ze lijken hoe dan ook erg veel op elkaar.

Dat klopt het verschil is minimaal maar vind de opbouw van effecten bij deze net wat beter uitgewerkt en de gouden palmen die er inzitten vind ik erg mooi. :p

Ik heb hem besteld met de actie.

Vind het gewoon een prachtige cakebox, ik vind hem ook een mooiere opbouw hebben dan de Rubro flash of the gods.

Ik vertrouw op VuurwerkMania, dat ze goede kwaliteit leveren en dat het product op de demo film hetzelfde is als wat je in de straat krijgt.

Alleen blijft erg jammer natuurlijk dat ze er altijd 2 naast elkaar schieten op de demo, waardoor je toch een vertekend beeld krijgt.

Hopelijk wordt dat meegenomen voor volgend jaar.

Gisteren van Vuurwerkmania een reactie gekregen op mijn e-mail en deze box wordt aangeleverd in een kooi. Ben er dan ook vanuit gegaan dat het wel goed zit met de burst en heb hem gisteravond ook besteld. Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ook maar aangeschaft kon het niet meer weerstaan.

Maar even SO maar vuurwerkmania: dank voor de aktie!!!

Laatst bewerkt:
Lang getwijfeld, is een grote hap uit mijn budget maar ik kon het niet weerstaan. Prachtige box, nu afwachten hoe hij het in de straat gaat doen!

Balen dat ik de actie gemist heb :frusty: Hopelijk is deze nog ergens anders te krijgen voor een mooie prijs binnenkort ;) wordt anders flinke aanslag op mijn budget...

Back
Bovenaan