1.2” Escape from Hell 216’s

Zojuist gezien op de demo in beneden leeuwen bij veel wind. Vond hem niet zo spectaculair helaas.
De Double Demolition en de Trackmania box waren de toppers van de avond

Zojuist gezien op de demo in beneden leeuwen bij veel wind. Vond hem niet zo spectaculair helaas.
De Double Demolition en de Trackmania box waren de toppers van de avond

in wel opzicht.
Heb deze namelijk besteld en hoop niet op een erge tegenvaller dus.

Dat vraag ik me ook af inderdaad...als de trackmania beter zou zijn dan deze is er iets goed mis namelijk lol.:bonk:

Shit ik hoop echt dat dit een vocht probleem is.. Vind hem zo zelfs niet de 140 waard die ik betaald heb

Lijkt me duidelijk een vocht probleem aangezien de ene helft wel goed klapt en de andere helft plopt goed te zien bij 3:57 bijvoorbeeld.Maar goed dat is geen excuus we hebben het hier over serieus geld.

Nee op die demo zijn er maar delen van de box afgegaan en ook in de verkeerde volgorde knaake zooi. :p

Heb dit eerder gehad met andere cakes die plopte ook heb er toen een paar een jaar bewaard klapte dat jaar er op goed.Maar het is natuurlijk wel belachelijk als je nu al je vuurwerk moet halen voor het jaar daar op lol. :p En de box gaat inderdaad maar half af en in de verkeerde volgorde.

Back
Bovenaan