1.2” Escape from Hell 216’s

Mijn afsluiter om 2 uur wat een fenomenale box! Volle grote boeketten heerlijk tempo en tijdsduur. Ik vond het echt de dikste box die ik ooit heb gehad! Geen idee helaas welk jaar deze was.

Buurman van mij had deze en ik ben zelf even gestopt met stoken om van deze bak te genieten. Geweldige bak, veel variatie, strak tempo, grote uitwerken, harde burst… oftewel een complete bak.
Enig minpuntje vond ik wel de pauzes tussen de cakes, die waren net ff te lang.

Buurman van mij had deze en ik ben zelf even gestopt met stoken om van deze bak te genieten. Geweldige bak, veel variatie, strak tempo, grote uitwerken, harde burst… oftewel een complete bak.
Enig minpuntje vond ik wel de pauzes tussen de cakes, die waren net ff te lang.
Dan heeft ie slecht doorgelust zie mijn film nauwlijks vertraging

Whoehoe.. vanavond na het mistdrama van gisteren alsnog de lucht ingeschoten.. en wat een geweldige box is dit. Ik had op basis van video's van anderen de 2018 versie in de collectie en wat een genot was dit. Harde burst, mooie effecten en variatie in alle opzichten. Had ook Funke cakes maar prijs/kwaliteit verhouding is bij deze box ontzettend goed. Helemaal als je hem voor een freakprijs kunt scoren. Top ding! :handsup:

Whoehoe.. vanavond na het mistdrama van gisteren alsnog de lucht ingeschoten.. en wat een geweldige box is dit. Ik had op basis van video's van anderen de 2018 versie in de collectie en wat een genot was dit. Harde burst, mooie effecten en variatie in alle opzichten. Had ook Funke cakes maar prijs/kwaliteit verhouding is bij deze box ontzettend goed. Helemaal als je hem voor een freakprijs kunt scoren. Top ding! :handsup:

Edit: en van pauzes totaal geen last, gewoon strak doorlonten en hij loopt als een tierelier!

Dit jaar voor het eerst deze box gehad voor de vooravond show.
Had hem samen met de flash of Gods en smaken verschillen gelukkig maar deze blies voor mijn gevoel de flash er vierkant uit!

Fantastische box die gelukkig doordat ie al wat langer mee gaat voor mooie prijzen te krijgen zijn!

Zie mn film wat een mega blok vooral die 30mm komt goed tot uiting heeurlijk dit jaar zeker weer bestellen

20191230_133626.jpg20191230_143202.jpg20191230_133608.jpg

Bijlagen

• 20191229_134622.jpg
    20191229_134622.jpg
    99,8 KB · Weergaven: 1
Vorig jaar batch 2018 + Thunderstorm, dit jaar batch 2019 + 2x Crackling Chry 2.0 + 2x Thunderstorm. Iets trager inderdaad, maar nog steeds moddervette bak

Deze afgestoken rond 2 uur tussen de mist door. Hele dikke cakes stuk voor stuk, goed doorgelont dus geen vonkoverslag en vertraging. Deze komt er dit jaar weer als ik hem weer kan scoren voor 130 euro.

Super mooie cakebox dit , had er 125 euro voor betaald en voor dat bedrag haal ik deze dit jaar sowieso weer !

Te zien op dit filmpje vanaf 5 minuut 25:

Back
Bovenaan