Zena De Bunker

Ik zie nooit iets in jouw posts, ook niet in de mailchi.mp mails van Zena noch als ik het in browser bekijk. Wrs internet ik te veilig. Maar dus nooit enig idee van de aanbiedingen :D

Ik ben ingelogd op FPM en zie ze alsnog niet. Zit op Brave, die nogal heel veel cookies en trackers e.d. blokkeert, op Edge zie ik het wel :wink: Niks van mailchi.mp zie ik in m'n mailbox, van wie het ook komt. Plaatjes zijn nogal tracking gevoelig ofzo.

Even wat vraagjes?

Is de"kado" korting ook op de luijpaers boxen? Dit omdat ze dan nog goedkoper zijn dan de aanbiedingen?

Welke boxen worden er in baarle verkocht/hebben ze daar op voorraad?

Heeft er iemand een actuele foto van de verkooplijst in baarle?

Even wat vraagjes?

Is de"kado" korting ook op de luijpaers boxen? Dit omdat ze dan nog goedkoper zijn dan de aanbiedingen?

Welke boxen worden er in baarle verkocht/hebben ze daar op voorraad?

Niet geldig op Funke en Luypaers.

Henri heeft een leuke kerstboodschap voor iedereen!
Ohja, we hebben ook nieuwe Luypaers en Funke-producten binnen, voor meer info kan je hier terecht

10_18_HEADER.jpg
10_18_LUY_FUN_INCOMING.jpg
10_18_LUY_FUN_INCOMING2.jpg

Inschrijven kan t.e.m 31 januari 2019!

U krijgt voor 15 februari 2019 bericht of u geselecteerd bent voor het verdelen van het beste consumentenvuurwerk uit Europa!

Met exclusieve vuurwerk groeten
het Luypaers team

Eindejaarknaller.jpg

EINDEJAARSKNALLERS! DAG 3.
Op 29 december hebben wij deze vette deal klaarstaan! De Alvis 19 shots cake! 1+1 gratis voor maar 15€ OP=OP! Meer acties in de winkel.
#zena #zenavuurwerk #eindejaarsknallers #dealvandedag #thor #alvis#harderbetterfaster #snapte

Eindejaarknaller-(1).jpg
EINDEJAARSKNALLERS! DAG 4.
Op 30 december hebben wij deze stoere Barbed Wire cake! Van 36€ naar 17,50€ OP=OP! Meer acties in de winkel.

#zena #zenavuurwerk #eindejaarsknallers #dealvandedag #thor #alvis #harderbetterfaster #snapte

EINDEJAARSKNALLERS! DAG 5. FUNKE, LAATSTE KANS! Op 31 december sluiten we af met deze Funke 20sh Assortment van 30,50€ voor 20€ per cake! Grijp je kans! OP=OP! Meer acties in de winkel.

#zena #zenavuurwerk #eindejaarsknallers #dealvandedag #thor #alvis #harderbetterfaster #snapte

Eindejaarknaller31.jpg

opening baarle.png

Vanaf april zijn onze deuren bij De Bunker in Baarle geopend! Andere dagen open op afspraak! :D

#SNAPTE #OPENING #DEBUNKER #BAARLE #ZENAVUURWERK #VUURWERK #HBF #HARDERBETTERFASTER

Na allerlei klachten over vuurwerk in het algemeen heeft Zena besloten er iets aan te doen.
Gaan we de goede richting uit?

Klik op onderstaande afbeelding om het filmpje te starten:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mei_meeting_2019_HEADER.jpg

Mei is in aantocht en natuurlijk denken wij dan meteen aan de gezelligste vuurwerkmeeting van het jaar, de Mei-Meeting!

Hou jij van vuurwerk, een gezellige babbel, animatie en lekker eten? Dan is onze Mei-Meeting op 19 mei 2019 the place to be! Doorheen de dag hebben we de allerleukste activiteiten georganiseerd.

Natuurlijk is er ook dit jaar onze traditionele quiz waarmee weer zeer leuke prijzen te winnen vallen, je ontdekt hier de recentste nieuwtjes uit de vuurwerkwereld en nog veel meer!

Last but not least grillen we ook voor iedereen het lekkerste vlees op de barbecue en voorzien we heerlijke frisse pintjes! En dat volledig gratis!
Heb je toch zin om wat centen op te doen? De Zena Megastore Maaseik biedt die dag exclusieve acties aan!

Wanneer? Zondag 19 mei (vanaf 14:00)
Waar moet je zijn? Zena Megastore Maaseik, Schoorstraat 7 (Industrieterrein Jagersborg), 3680 Maaseik, België.

Omdat wij niet van verspilling houden en niet te veel maar ook niet te weinig vlees willen inkopen is inschrijven voor iedereen verplicht! NIET INGESCHREVEN = GEEN TOEGANG!

Inschrijven kan t.e.m. 12/05/2019!
Inschrijvingen kan via http://eepurl.com/dq8kK9
-
Kan je er om één of andere reden toch niet geraken laat dit dan vóór 15/05/2019 weten op [email protected].

1-Mei-post2.jpg

Morgen 1 mei zullen al onze winkels in België gesloten zijn vanwege de dag van de arbeid. Op 2 mei kan je weer terecht in onze Megastores te Olen en Maaseik als ook bij Zena De Bunker!

OpeningsurenAugustus2.png

Augustus is in aantocht dus knallen onze Megastores hun deuren ook weer open op Zaterdag. Tabac-o-thiek gooit zijn winkel deze maand ook weer open!

Nog maar 2 weken te gaan! Zien we jullie ook?
Nodig al je familie en vrienden uit en laten we er een super gezellige en knallende editie van maken!
#zt19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #itscoming #fireworks #2weekstilllaunch #ikstaopspringen

2wks.jpg

Back
Bovenaan