Adnoctum
VWC lid
Een meester voorspeller zal ik nooit worden, maar hij zal het vast goed doen in de straat.Besteld! Een gokje maar ik durf t aan, Dit word de nieuwe Colorfull city maar dan van Broekhoff![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een meester voorspeller zal ik nooit worden, maar hij zal het vast goed doen in de straat.Besteld! Een gokje maar ik durf t aan, Dit word de nieuwe Colorfull city maar dan van Broekhoff![]()
Ik ben het zeker met je eens, Magnum/Broekhoff kan je voor 95% blind bestellen op basis van afgelopen jaren. Al probeer ik voor mezelf de verwachtingen wat te temperen, in de zin dat we tot nu toe constante ( zeer goede ) uitwerkingen hebben gezien wat in Nederland vrij uniek is maar dat is helaas nooit een gehele garantie voor het volgende jaar natuurlijk. Er waren wel wat compounds die vorig jaar ongekooid echt prima waren maar ook zeker niet zo goed als de Freestyle Madness bijvoorbeeld. Ik heb geen idee welke van de nieuwe boxen ook gekooid zijn of niet en of dat een leidraad is met de uitwerkingen die we nu zien ( liefhebber gezever haha ). We gaan gelukkig wat artikelen zien op een paar demo's geloof ik en dat zal vast wel een goede richtlijn zijn voor de andere nieuwe compounds. Slecht zal het naar mijn inschatting sowieso niet zijn, ik verwacht geen Vulcan of Evolution praktijken van vorig jaar bij Magnum/BroekhoffPrachtige 100 schots compound met een tempo om wild van te worden!
Daar is op zich niks van gelogen. Tempo zit er wel degelijk goed in, maar ook ik had gezien de naam een totaal andere uitwerking verwacht. Op de productvideo heeft hij wel wat weg van de 1.2" Dahlia Madness.
Nu reageren we wat teleurgesteld, maar aan de andere kant Broekhoff/Magnum hebben de afgelopen jaren keer op keer weten te verrassen met verschillende artikelen waaronder ook meerdere 30mm compounds. Ook de 'onbekende' 30mm compounds die vorig jaar als vervangers werden ingezet, werden op het forum als zeer positief ervaren. Nu komt het niet helemaal overeen met onze verwachting, maar als deze compound straks dezelfde burst blijkt te hebben als de Caïro, dan zijn we deze eerste teleurstelling snel vergeten. Ik heb deze niet besteld, maar kijk alvast uit naar de straatfilms en ervaringen in dit topic begin januari.
Dus er is nog hoop?Maar die video heeft het effect van de 'oude' Dahlia Madness; https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/1-2-dahlia-madness-100s-uitloop-2022.45353/
En de nieuwe Dahlia Madness is een totaal andere box. Het moet wel dat de stagiair wat filmpjes teksten en plaatjes verwisseld heeft toch?![]()
Ik vraag me wel vaak af of de importeurs überhaupt wel weten welke namen ze aan welke gekochten artikelen koppelen. Ik heb soms het idee van: ooow doe maar wat joh iets met color..“Crackling Cream” had betere naam geweest..
Goedenavond,
Vandaag is het filmpje van de Color Cream en de 1.2" Dahlia Madness geüpload op YouTube, maar voor mijn gevoel zijn er filmpjes door elkaar gehaald? Het filmpje van de Color Cream komt meer overeen met de omschrijving van de 1.2" Dahlia Madness: Dahlia sterren kenmerken zich door zo fel van kleur te zijn dat WAUW niet uit kan blijven. In combinatie met chrysanthemum effecten, zo groot is dit een topper van de bovenste plank!
Dit effect zit nu juist in de Color Cream?
Dat vermoeden was ons ook al opgevallen. We gaan het uitzoeken. We zijn ervan op de hoogte.
Zou ergens schandalig zijn toch? hahaIn heb de vraag gesteld aan Broekhoff:
Kreeg daar vanavond deze reactie op: