1.2" Color Cream

Prachtige 100 schots compound met een tempo om wild van te worden!
Daar is op zich niks van gelogen. Tempo zit er wel degelijk goed in, maar ook ik had gezien de naam een totaal andere uitwerking verwacht. Op de productvideo heeft hij wel wat weg van de 1.2" Dahlia Madness.

Nu reageren we wat teleurgesteld, maar aan de andere kant Broekhoff/Magnum hebben de afgelopen jaren keer op keer weten te verrassen met verschillende artikelen waaronder ook meerdere 30mm compounds. Ook de 'onbekende' 30mm compounds die vorig jaar als vervangers werden ingezet, werden op het forum als zeer positief ervaren. Nu komt het niet helemaal overeen met onze verwachting, maar als deze compound straks dezelfde burst blijkt te hebben als de Caïro, dan zijn we deze eerste teleurstelling snel vergeten. Ik heb deze niet besteld, maar kijk alvast uit naar de straatfilms en ervaringen in dit topic begin januari.

Prachtige 100 schots compound met een tempo om wild van te worden!
Daar is op zich niks van gelogen. Tempo zit er wel degelijk goed in, maar ook ik had gezien de naam een totaal andere uitwerking verwacht. Op de productvideo heeft hij wel wat weg van de 1.2" Dahlia Madness.

Nu reageren we wat teleurgesteld, maar aan de andere kant Broekhoff/Magnum hebben de afgelopen jaren keer op keer weten te verrassen met verschillende artikelen waaronder ook meerdere 30mm compounds. Ook de 'onbekende' 30mm compounds die vorig jaar als vervangers werden ingezet, werden op het forum als zeer positief ervaren. Nu komt het niet helemaal overeen met onze verwachting, maar als deze compound straks dezelfde burst blijkt te hebben als de Caïro, dan zijn we deze eerste teleurstelling snel vergeten. Ik heb deze niet besteld, maar kijk alvast uit naar de straatfilms en ervaringen in dit topic begin januari.
Ik ben het zeker met je eens, Magnum/Broekhoff kan je voor 95% blind bestellen op basis van afgelopen jaren. Al probeer ik voor mezelf de verwachtingen wat te temperen, in de zin dat we tot nu toe constante ( zeer goede ) uitwerkingen hebben gezien wat in Nederland vrij uniek is maar dat is helaas nooit een gehele garantie voor het volgende jaar natuurlijk. Er waren wel wat compounds die vorig jaar ongekooid echt prima waren maar ook zeker niet zo goed als de Freestyle Madness bijvoorbeeld. Ik heb geen idee welke van de nieuwe boxen ook gekooid zijn of niet en of dat een leidraad is met de uitwerkingen die we nu zien ( liefhebber gezever haha ). We gaan gelukkig wat artikelen zien op een paar demo's geloof ik en dat zal vast wel een goede richtlijn zijn voor de andere nieuwe compounds. Slecht zal het naar mijn inschatting sowieso niet zijn, ik verwacht geen Vulcan of Evolution praktijken van vorig jaar bij Magnum/Broekhoff

Ik snap heel goed dat iedereen wat anders had verwacht, maar wij liefhebbers zijn dusdanig kritisch op de kwaliteit en effecten dat blind bestellen toch wel erg risicovol is.
Het was voor mij persoonlijk een fantastisch besluit om deze niet te bestellen omdat ik totaal niet van Crackling houd.
Echter, hou je daar wel van, dan heb je een prima bak toch?

Voor 4x dezelfde crackling vind ik hem wel erg duur. Natuurlijk is het 4x een andere kleur, maar dat levert voor mij geen spektakel en/of verassing op. Daarnaast zijn de pauzes te lang tussen de cakes.

Heb hem ook blind besteld en had er meer van verwacht. Ik zie het wel over een paar weken. Het zal wel loslopen Broekhoff en Magnum kennende.

Deze bak had zoveel mooier geweest zonder al dat crackling, verwachtte echt een mooie kleuren bak maar dat valt zo allemaal weg....

Had stiekem gehoopt op een goede 100sh blink bak. Dit voelt toch een beetje als een dure transbomber variant.
Gelukkig braaf gewacht tot er meer info beschikbaar is gekomen.

In heb de vraag gesteld aan Broekhoff:

Goedenavond,

Vandaag is het filmpje van de Color Cream en de 1.2" Dahlia Madness geüpload op YouTube, maar voor mijn gevoel zijn er filmpjes door elkaar gehaald? Het filmpje van de Color Cream komt meer overeen met de omschrijving van de 1.2" Dahlia Madness: Dahlia sterren kenmerken zich door zo fel van kleur te zijn dat WAUW niet uit kan blijven. In combinatie met chrysanthemum effecten, zo groot is dit een topper van de bovenste plank!

Dit effect zit nu juist in de Color Cream?

Kreeg daar vanavond deze reactie op:
Dat vermoeden was ons ook al opgevallen. We gaan het uitzoeken. We zijn ervan op de hoogte.

Zou het bijzonder vinden als het bijna 2 weken duurt voor ze dit zelf pas door hebben. Er zit toch wel iemand op de socials en fora?

Back
Bovenaan