Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je zou het zeggen iddBel die chinezen op of ze er 1 afsteken en zet een camera neer. Lijkt me niet zo moeilijk eigenlijk???![]()
De artikelen die op tijd binnenkomen staan op de site. Overmacht daargelaten maar dat is altijd.zou die wel binnenkomen dan aangezien er nog geen filmpje van is ??
30mm, dit jaar nog genietenMisschien is een tempo om wild van te worden wel supersloom....
Lol; 55 seconden, ja dus![]()
30MM dit jaar zoveel als mogelijk 30mm in mijn collectie.... volgend jaar is het afgelopen.Ik snap niet dat mensen ook maar IETS kunnen met de huidige omschrijving. Voelt nu zelfs als "dubbel-blind". Geen video èn geen nuttige effectomschrijving. Dan wil je wel heel graag van je centen af.
Een beetje zoals je begin jaren 90 ook je vuurwerk uitkoosOok hier net besteld. Kon het niet laten. Nog nooit iets besteld zonder eerst de beelden te zien, maar deze trekt mij gewoon. De naam, het label, de specs en in Broekhoff heb ik alle vetrouwen dat het goed komt.