1.2" Color Cream

Denk dat ze allemaal op de boot zitten en vergeten zijn eentje af te steken voor de film. "Eeeeh, hebben jullie tijd daar om nog eentje te maken en te filmen? :shy:"

Ik snap niet dat mensen ook maar IETS kunnen met de huidige omschrijving. Voelt nu zelfs als "dubbel-blind". Geen video èn geen nuttige effectomschrijving. Dan wil je wel heel graag van je centen af.
30MM dit jaar zoveel als mogelijk 30mm in mijn collectie.... volgend jaar is het afgelopen.

Wanneer je één van de nieuwe boxen van Magnum hebt gekocht, kan je deze, maar ook net zo goed andere nieuwe boxen van Broekhoff beter laten staan vind ik. Magnum en Broekhoff hebben ieder jaar wel zelfde (nieuwe) compounds in het assortiment zitten als omlabeling onder een andere naam...

Big Box / Temption Willow
Kingston hangover / Insane Crown Bomber
Ranbow Chry / Dalia Madness

Ik denk dat er nu meer mensen zijn die de nieuwe boxen links laten liggen i.p.v. kopen... waaronder ik ook. En in december voor de hoofdprijs koop ik ze in ieder geval ook niet.

Ik begrijp deze zet dan ook niet helemaal om geen film te publiceren of in ieder geval voor de liefhebbers op het forum hier een duidelijkere effect omschrijving.

Ook hier net besteld. Kon het niet laten. Nog nooit iets besteld zonder eerst de beelden te zien, maar deze trekt mij gewoon. De naam, het label, de specs en in Broekhoff heb ik alle vetrouwen dat het goed komt.

Back
Bovenaan