1.2'' Blue Willow Mania

Helaas niet gefilmd, maar vond dit toch echt een teleurstellende cake, hij leekt totaal niet op de cake die geschoten werd op de demo van mania, ook het tempo was lager, het is dat ik hem stukke goedkoper heb kunnen krijgen moet er niet aan denken dat ik hier 60 euro voor had moeten betalen dan had het echt weg gegooid geld geweest.

Bron: youtube firework fun

Kwam deze cake tegen op youtube en wat valt deze tegen! En daar wordt €60,- voor gevraagd?
De redneck Revolt presteert vele malen beter en dat voor €15,-

Bedankt voor het delen van het bovenstaande filmpje, hij komt van mijn kanaal af (Firework Fun) :)...

Ik vind het een mooie cake, alleen inderdaad niet voor €60,-.
Je kon de Espada Palms kopen voor €99,- met deze erbij voor €1,-, daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt.

Mooie grote effecten, leuke burst en schiet erg snel leeg. Volle prijs nee, als actie ja.

Vergeleken op de demo viel het een beetje tegen maar ik heb er zeer veel van genoten! hierbij dus even mijn straatfilmpje van de blue willow mania!

Maar komend jaar hebben ze wellicht deze actie niet. Bovendien moet de cakebox van 99 euro je ook liggen. Stel dat ik deze wil komend jaar, dan gok ik niet op dat soort acties, dan wil ik gewoon een fatsoenlijke prijs. De adviesverkoopprijs is gewoon niet van deze tijd.

Best even getwijfeld, maar jullie straatfilmpjes en het bedrag van 2 tientjes hebben me toch doen besluiten deze te bestellen.. Erg benieuwd om deze einde vh jaar te zien!

Deze cake al op 9 Oktober besteld bij Vuurwerkland-Steenbergen. Deze ook al niet gekregen!

Gratis bij je bestelling, boven een bepaald bedrag.

De Mixed Emotions van Katan was mijn vervanger :sad:

Back
Bovenaan