Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
StraatfilmpjeGeweldige box dit! Ongekend harde klappen, de flitsen vielen hier erg op en boeket grootte was heel goed te noemen. Ik vond de sterren alleen redelijk dun overkomen (in dikte). Hierdoor vielen de gekleurde tips niet echt op... ze waren wel aanwezig, maar had meer van de gekleurde tips verwacht. Maar ongekend grote boeketten hoor! Erg goed te noemen dit! 28 december nog maar één ophalen.
Helaas wel met redelijk wat wind afgestoken, maar dit wegens een verjaardagsfeestje.
Vragen "hoe je eraan komt?" worden genegeerd. Geniet gewoon van het beeldmateriaal als liefhebbers onder elkaar. Voor diegene die toch een antwoord willen: vervroegd cadeautje van de kerstman
Aangesloten de Zoom IQ7 Stereo Microfoon (op een Iphone). Echt een aanrader! Stand 4 op 120 graden i.c.m. de Zoom WSU-1 deadkitten.
Bekijk bijlage 77387
Edit: Foto toegevoegd.
ik vind hem maar matig voor dat geld.....
ik vind hem maar matig voor dat geld.....
Matig voor 99 euro?
voor 99 euro is die nu niet meer te koop, maar voor 99 euro is het prima ja.
daarboven niet meer
voor 99 euro is die nu niet meer te koop, maar voor 99 euro is het prima ja.
daarboven niet meer
Hmm, ik vind 'm niet zo heel goed, want wat mij hieraan stoort is dat deze niet die mooie strakke lijnen heeft, dan bedoel ik strakke effecten. Deze dwarrelt meer wat dus suggereert dat hier minder burstlading in zit dan het filmpje in de startpost of wat zorgt er juist voor dat je die mooie strakke effecten ziet zoals in het eerste filmpje? Dit kan niet alleen aan de wind liggen, volgens mij, zo ja dan moet je 'm echt bij bijna windstil afsteken.
Zou ik hem kopen na het zien van bovenstaand straatvideo? Nee, maar wel als die als eerste video zou presteren en zou ik er ook nog wel max 150 voor betalen.
Nu nog steeds? Zoek me rotToevallig vandaag nog voor 99 euro aangeschaftBen erg benieuwd naar deze bak!
Nu nog steeds? Zoek me rot
Ook nog op de route oef..
Dit probleem had ik ook...Nu duimen dat deze wel uitgeleverd kan worden.
Net een mail ontvangen dat de 1.2 Big Box is afgekeurd, helaas... en ik in de plaats van de Chain Reaction 1000 shots 30mm kaliber krijg.