1.2" Big Box

Magnum zit gewoon op het forum en volgens mij was het ook een beetje een soort test met de nieuwe producten van Magnum die grotendeels werden gebruikt tijdens de show. Dus hopelijk kan Magnum ons snel genoeg vertellen welke box dit was ( en de andere producten uiteraard ). Ik heb de discussie niet gevolgd met de mogelijke omlabelingen van de Big Box 1.2" maar ik zou best verbaast zijn als het een totaal andere ( blijkbaar dan onbekende ) compound was die dus niet de Big Box 1.2" of omlabeling(en) is. Ik vind 'm trouwens zo zelfs beter met dat flowercrown goud er in! Komt misschien niet helemaal over op film dat effect maar in real life is dat altijd schitterend.

Zo.. deze box brengt wat emotie los zeg :p

Laten we hopen dat dat een goed teken is, tot nu toe blij dat ik hem besteld heb!

Zo op film een prachtige box! Helemaal mijn smaak. Mooie tempo, goede burst en mooi uitgewerkte effecten.

Echter, is dit wel het juiste filmpje, of klopt de beschrijving niet helemaal? Ik zie namelijk geen dahlia sterren, maar Wel mooie blinkers. Desalniettemin staat deze op een voorlopige wishlist.

Zo op film een prachtige box! Helemaal mijn smaak. Mooie tempo, goede burst en mooi uitgewerkte effecten.

Echter, is dit wel het juiste filmpje, of klopt de beschrijving niet helemaal? Ik zie namelijk geen dahlia sterren, maar Wel mooie blinkers. Desalniettemin staat deze op een voorlopige wishlist.
Het blijft sowieso even afwachten ben ik bang. De box in de productvideo duurt 75 seconden, terwijl op de box van de Temptation Willow (omlabeling) 40 seconden staat. Dus tja zeg het maar...

Het blijft sowieso even afwachten ben ik bang. De box in de productvideo duurt 75 seconden, terwijl op de box van de Temptation Willow (omlabeling) 40 seconden staat. Dus tja zeg het maar...
Ik hoop eerlijk gezegd dat een Chinees heeft lopen slapen en dat het toch 75 seconden moet zijn :rolleyes:

40 seconden lijkt mij ook wel erg vlot.
En houd er rekening mee dat de “productfoto’s” bij nieuwe producten vrijwel allemaal renders zijn. Die 3D visualisaties worden vaak in vroeg stadium bij product ontwikkeling al gemaakt. Waarna producten vaak nog wijzigen. Ook zijn ze regelmatig niet vrij van typefoutjes.

Deze vandaag op de demo gezien,

Ik hoop dat dit een enkeling betreft.
Cake 1,3 en 4 waren TOP, goede burst en enorme spreiding
Cake 2 met de rode blinkende tips was echt niet goed, ploffers/ horsetail effect die eruit kwamen en dus GEEN burst in de gehele cake.

Dit is duidelijk een productie fout en hoop dat dit niet bij alle boxen incl de omlabels zijn.

Als die 2e cake dus goed was echt een regelrechte topper

Dat moet toch wel een pech gevalletje zijn? Kan niet de bedoeling zijn lijkt me. De andere cakes zijn echt top!

Video van een andere demo (met dank aan frontenmichel). Op deze video is absoluut geen sprake van een slappe burst, helaas wat donker gefilmd:

Kan mooi mee met andere boxen van andere merken. 75 shots voor €130 :p

Nee... echt zonde! Dit is de eerste keer dat ik hoop dat het een sample was :p Maar hoe dan ook een productiefout geweest, wel over alle bombettes in de tweede cake... dat is wel iets om zich zorgen over te maken lijkt mij. Hopelijk wordt er in december ergens nog 1 geschoten, als dit dan weer het geval is dan kan het haast geen toeval meer zijn en moeten we er maar mee leven dit jaar. Verder echt een box van de bovenste plank! Twee tegelijk lijkt mij al helemaal prachtig met dit effect.

Maar jongens... complimenten naar Magnum hoor :thumbsup: Dit is wel een box van de bovenste plank weer. Check ook die blauwe sterren. Geen slappe dunne hap, maar goed uitgevoerde dikke sterren. Als die tweede cake maar goed is past deze zo in het rijtje met hun andere 1.2" toppers!

Dat moet toch wel een pech gevalletje zijn? Kan niet de bedoeling zijn lijkt me. De andere cakes zijn echt top!

Video van een andere demo (met dank aan frontenmichel). Op deze video is absoluut geen sprake van een slappe burst, helaas wat donker gefilmd:
Prima weer hier. Maandagochtendcake kan altijd gebeuren, zeker uit productie ipv sample. Verheug me erop!

Wat een ding! Blij mee.
Harde burst, spreiding en heldere kleuren.

Haha die 2de cake.. het lijkt wel falling leaves/waterfall..
Hoop wel dat dat eenmalig is :p

Back
Bovenaan