1.2" Big Box

Dit vind ik typisch een box die beter verkoopt als 80 shots en minstens net zo goed voldoet voor de koper

Voor een hele mooie prijs gespot in het zuiden des lands.
Nu maar hopen dat we niet teveel wind hebben de 31e.
Zo dat is zeker een mooie prijs. Wel vaag dat ze naast deze box dan ook de 1.2" Big Booster verkopen voor een veel hoger bedrag.

Ik heb deze box ook besteld, ben benieuwd. Zal ongetwijfeld een stuk minder zijn dan de film, maar wordt vast genieten.

Dat is idd super scherp! Als ik hem in het noorden tegen kom voor deze prijs neem ik hem zeker mee!

Zo dat is zeker een mooie prijs. Wel vaag dat ze naast deze box dan ook de 1.2" Big Booster verkopen voor een veel hoger bedrag.

Ik heb deze box ook besteld, ben benieuwd. Zal ongetwijfeld een stuk minder zijn dan de film, maar wordt vast genieten.
Was volgens mij een foutje. Eerst was namelijk de big booster afgeprijsd maar dat is snel gecorrigeerd.
Komt zeker goed, kom er al jaren en heb vrijwel nooit vervangers gehad.

Ben het wel eens met het eentonige, maar als de spreiding ook al iets in de buurt komt van dit Demo filmpje, dan kan het best wel eens een one of a kind uitschieter zijn. Hopen dat die niet wordt afgekeurd op het laatste moment :copper:

In ieder geval weten te scoren voor een mooi prijsje, ben benieuwd

Back
Bovenaan