1.2" Big Booster 100shots

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5223
Artikelnaam: 1.2" Big Booster 100shots
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1910,8 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: De dikste kalibers van 30 millimeter zijn maximaal gevuld!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 179,99
Winkelprijs: € 149,99

O.a. te koop bij: Magnum Vuurwerk

5223-Big-Booster-100sh-Manga-Fireworks-Magnum-Vuurwerk.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Prachtige compound, doet me aan een Funke denken, Corolla Variations ofzo? Beetje aan de prijs voor Magnum, maar in een freakactie niet te versmaden; hoge kwaliteit, tot perfectie aan toe. Ik zou wel cake 1 als derde voor de finalecake willen, volgorde 3-2-1-4 dus wordt knutselen met die op plank gelijmde cakes!

De hele verdere lijn vind ik niet veel soeps...

En het grote omlabelen is weer begonnen. Het word een beetje sneu. Doe dan gewoon 1 lijn i.p.v. van 3x het zelfde. Hoop toch echt dat mensen hier niet ingaan trappen.

En het grote omlabelen is weer begonnen. Het word een beetje sneu. Doe dan gewoon 1 lijn i.p.v. van 3x het zelfde. Hoop toch echt dat mensen hier niet ingaan trappen.

Manga is een apart Magnum-concept, ook slechts bedoeld voor enkele winkels. Er zitten geen kwade bedoelingen achter heb ik begrepen.

Oh help me dan ff onder welke namen ik deze verder kan vinden? Ik heb niet alle catalogi (meer) in m'n hoofd

Manga is een apart Magnum-concept, ook slechts bedoeld voor enkele winkels. Er zitten geen kwade bedoelingen achter heb ik begrepen.

Tja ik blijf het een bijzondere manier van verkopen vinden. Maar goed we kennen natuurlijk wel meer importeurs die die trucjes uithalen.

deze is ook bij broekhoff in de lijn te koop.

Deze bitch (Klinkt negatiever dan ik bedoel) is ook een beetje ontstaan, omdat het Ract nogal streng is met afkeuren.
Met andere woorden, wordt deze (In theorie!!!!) afgekeurd, dan kunnen ze nog de 2 andere uitleveren.
En er zal ook wel een commercieel technisch plaatje aan vast zitten, maar ja als het verkoopt, waarom niet.
Wij weten het, dus als je het artikel niet wilt, dan sla je over.

Gaat het afkeuren niet op productnr van fabriek af, en/of ce-nummer? Is die niet gelijk voor alle omlabels?

Zal het ook gewoon met de manier van werken/vorderen in China re maken hebben. Er is al een paar keer melding gemaakt dat er vooral zo groot mogelijke orders (uit ons landje met kleine afzetmarkt) door fabrieken geaccepteerd worden. En natuurlijk heb je zo bulkkorting groter mogelijke marges, ook voor de huge kosten hier.

Niet alle lijnen worden in alle verkooppunten verkocht. Wij hebben misschien het overzicht, maar de koper niet. Die ziet enkel in hun winkel.

Ik ben er wel blij om dat ik zo zeker weet dat ik een product in de buurt toch te pakken kan krijgen. Ik heb al geen auto maar zou alsnog niet het land doorrijden,snnxe gemiddelde consument doet dat al helemaal niet. Marktspreiding.

Gaat het afkeuren niet op productnr van fabriek af, en/of ce-nummer? Is die niet gelijk voor alle omlabels?

Zal het ook gewoon met de manier van werken/vorderen in China re maken hebben. Er is al een paar keer melding gemaakt dat er vooral zo groot mogelijke orders (uit ons landje met kleine afzetmarkt) door fabrieken geaccepteerd worden. En natuurlijk heb je zo bulkkorting groter mogelijke marges, ook voor de huge kosten hier.

Niet alle lijnen worden in alle verkooppunten verkocht. Wij hebben misschien het overzicht, maar de koper niet. Die ziet enkel in hun winkel.

Ik ben er wel blij om dat ik zo zeker weet dat ik een product in de buurt toch te pakken kan krijgen. Ik heb al geen auto maar zou alsnog niet het land doorrijden,snnxe gemiddelde consument doet dat al helemaal niet. Marktspreiding.

Afkeuring gaat op batchnummer. Qua test is een omlabeling gewoon een ander product maar het kan natuurlijk wel zijn dat daardoor een extra test wordt gedaan op de omlabeling.

Wat ook gebeurt is dat een product uit meerdere fabrieken komt. Het voeren van andere labels geeft hier ook flexibiliteit met de productie maar het is voornamelijk bedacht voor de verkooppunten die dichtbij elkaar zitten. De winkels kunnen zo ander ogend vuurwerk verkopen in hetzelfde verkoopgebied. Een freak ziet dit een leek uiteraard niet.

Ik heb niks tegen eenzelfde product met een ander label. Alles met mate en het kan voor winkeliers zeer handig zijn als er nog een andere winkel ook dit artikel wil verkopen. Volkomen begrijpelijk ook dat een importeur hierop inhaakt.

Wat ik niet begrijp is dat Magnum met deze serie met deze labels komt. De Manga serie leent zich bij uitstek voor geweldige labels. Kom je met dit basic wikkeltje. Mijn god. Echt een gemiste kans.

Deze krijg ik als alternatief aangeboden omdat de Temptation Willow niet voldoende beschikbaar is.

Gezien dit een omlabeling is, lijkt me geen punt toch?

Zit deze in een kooi? Krijg deze namelijk als vervanger voor de 1.2'' Temptation Willow die komt te laat binnen vanuit China.

Is een 1-op-1 omlabeling, is in de importeursverslagen bevestigd. Dus ik snap de paniek niet (zoals ook in de chat) als je de deze krijgt in plaats van de Temptation Willow.

Is een 1-op-1 omlabeling, is in de importeursverslagen bevestigd. Dus ik snap de paniek niet (zoals ook in de chat) als je de deze krijgt in plaats van de Temptation Willow.
Dat wist ik niet vandaar maar toch bedankt voor de verduidelijking :applause:

Ook maar hier dan; Big Booster, Big Box en Temptation Willow zijn zelfde.

Komt eentje niet bij je dealer beschikbaar voor je, kun je een van de anderen zo mogelijk gerust als vervanging nemen. En geld terug (of een ander item) heb je ook altijd recht op. Dealer nie blij mee, maar doen er nie moeilijk over want snappen dat best.

Back
Bovenaan