1.2" 200 Shots Assorted Display Box.

Het grappige is dat ik de meeste producten na 1 januari ontdek! Hetzij dat er nieuwe o&n films opduiken of dat ik domweg vroeg in het jaar besteld heb en later in het haar niet zonodig verder hoef te kijken! Nu kan ik alle ervaringen en reacties van producten rustig doorlezen, uitpluizen en een wishlist maken voor aankomend jaar! Zo ook deze bak lijkt mij, afgaande op de films, een geweldige box! Ik zoek nog een grotere compound, dus hup op de lijst!

Het grappige is dat ik de meeste producten na 1 januari ontdek! Hetzij dat er nieuwe o&n films opduiken of dat ik domweg vroeg in het jaar besteld heb en later in het haar niet zonodig verder hoef te kijken! Nu kan ik alle ervaringen en reacties van producten rustig doorlezen, uitpluizen en een wishlist maken voor aankomend jaar! Zo ook deze bak lijkt mij, afgaande op de films, een geweldige box! Ik zoek nog een grotere compound, dus hup op de lijst!

Hahaha, helemaal mee eens.
Voordeel is ook dat je minder kans hebt op afkeur, zeker als je nog ergens een oude batch weet te vinden komende tijd :)

Had gehoopt dat hier geen producttopic van zou komen :D. Nu wordt dit helemaal een gewild item. Dit was de absolute topper van de avond. Grote effecten, lekker tempo en veel variatie. Genieten!

Allemaal i shape 200 keer achter elkaar. Meestal terugkeer van dezelfde of vergelijkbare effectje met steeds weer terugkerend crackling wolkje. VInd ik eentonig en saai. Nogmaals: mijn mening, meer ook niet.

Ik deel je mening in deze. Vind het niet bijzonder, boeiend genoeg. Smaken verschillen gelukkig:)

Ziet er echt goed uit ja, zitten hele forse boeketten bij zo te zien, goede films ook, bedankt.
Goede kans dat deze erbij komt dit jaar, is wel ideaal om even een paar minuten zelf te genieten ook van zo een mixed bak.

Allemaal i shape 200 keer achter elkaar. Meestal terugkeer van dezelfde of vergelijkbare effectje met steeds weer terugkerend crackling wolkje. VInd ik eentonig en saai. Nogmaals: mijn mening, meer ook niet.
Ik ben juist blij dat hier ietwat structuur in zit ipv die continue ongerichte mixen die overal in zitten. Wat dat betreft verlang ik nog altijd naar meer pyrosymfonieën zoals Rebellious Rocker Box :handsup: er is mij veel te lukraak op zootje gegooid mix effecten tegenwoordig zonder enig compositie

Laatst bewerkt:
Ik ben juist blij dat hier ietwat structuur in zit ipv die continue ongerichte mixen die overal in zitten. Wat dat betreft verlang ik nog altijd naar meer pyrosymfonieën zoals Rebellious Rocker Box :handsup: er is mij veel te lukraak op zootje gegooid mix effecten tegenwoordig zonder enig comoositie

Precies....Inspiratieloze bagger is er veel teveel.

Ziet er echt goed uit ja, zitten hele forse boeketten bij zo te zien, goede films ook, bedankt.
Goede kans dat deze erbij komt dit jaar, is wel ideaal om even een paar minuten zelf te genieten ook van zo een mixed bak.

Dat is wel het voordeel van zo'n bak, of een langzame bak; rustig van genieten.

Dit was een hele mooie bak! Hij is kalm en hier kwamen een van de hardste klappen van de avond van af.
Er zijn ook nog beelden dat deze x2 is geschoten, die worden later geupload.

Afgelopen jaren de Magnum PI gehad. Dit jaar voor het eerst deze bak, ben erg benieuwd!

Wel een flink hap uit het budget deze bakken :p

Ik kom 'm tegen voor 399 en voor 225... :bonk:
Helaas wat te ver weg, hopelijk word ie nog dichterbij aangeboden voor een goede prijs. Deze staat wel echt op t lijstje :)

Back
Bovenaan