RandomDaniel
VWC lid
Was een mooie box, leuk met die kleuren. Ging ook wel lekker rap op het eind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lesli heeft de boel aardig verkloot...mijn god wat een drama.
Dit is de versie die door VWT zelf geïmporteerd werd... ik krijg sterk het idee dat alles wat door Lesli geïmporteerd een stuk minder is. Check het verschil in boeket grootte tussen de Final Colorz en de Final gold hier... Dat was eerder ongeveer het zelfde. Zo zonde!
Kijk hieronder vanaf 2:41 tot 3:24...
Even een paar opmerkingen/vragen want wij verkopen al heel lang Vuurwerktotaal en hebben een hele goede open relatie met die jongens waardoor we goed op de hoogte zijn:
- Hebben jullie gekeken naar het productiejaar?
- Want volgens mij heeft Lesli nog geen Vuurwerktotaal vuurwerk geïmporteerd, alles is nog uit 2019 en 2020 toen de productieorders al door Vuurwerktotaal bij hun eigen vaste producenten waren geplaatst
- Daarna hebben we 2x Corona-verbod gehad waarbij amper iets is uitgeleverd
- Lesli ondersteunt wel bij het transport e.d. maar volgens mij niet bij de productie
- Vuurwerktotaal blijft gebruik maken van hun eigen vaste producent, Lesli kán er dus niets aan "verkloten" zoals hier beweerd wordt
- Een Vuurwerktotaal-productfilm naast een straatfilmpje leggen heeft wat mij betreft niet zoveel zin. De camera- en geluidsinstellingen van de Vuurwerktotaalfilmpjes zijn altijd zo specifiek dat ik nog zelden heb gezien dat die 1-op-1 gelijk te krijgen zijn...
Even een paar opmerkingen/vragen want wij verkopen al heel lang Vuurwerktotaal en hebben een hele goede open relatie met die jongens waardoor we goed op de hoogte zijn:
- Hebben jullie gekeken naar het productiejaar?
- Want volgens mij heeft Lesli nog geen Vuurwerktotaal vuurwerk geïmporteerd, alles is nog uit 2019 en 2020 toen de productieorders al door Vuurwerktotaal bij hun eigen vaste producenten waren geplaatst
- Daarna hebben we 2x Corona-verbod gehad waarbij amper iets is uitgeleverd
- Lesli ondersteunt wel bij het transport e.d. maar volgens mij niet bij de productie
- Vuurwerktotaal blijft gebruik maken van hun eigen vaste producent, Lesli kán er dus niets aan "verkloten" zoals hier beweerd wordt
- Een Vuurwerktotaal-productfilm naast een straatfilmpje leggen heeft wat mij betreft niet zoveel zin. De camera- en geluidsinstellingen van de Vuurwerktotaalfilmpjes zijn altijd zo specifiek dat ik nog zelden heb gezien dat die 1-op-1 gelijk te krijgen zijn...