[07-12-2011] Demo Hermans Marine IJmuiden

Deze demo is opnieuw verzet.
Hij zal 20 December gehouden worden !

Hermans Marine bv heeft dit jaar een aantal vuurwerk demonstraties. Het ziet er naar uit dat het weer ons wederom parten speelt, als de Provincie Noord Holland ons toestemming geeft wordt het verschoven naar 20 en 21 december.

Anders word die afgelast ofzo?!

Inderdaad. Er zijn een aantal uitwijkdatums aangegeven door Hermans Marine. Je gaat er natuurlijk niet vanuit dat het allemaal niet door kan gaan. Echter snap ik Hermans Marine wel dat ze zeggen van we stellen het uit met harde windstoten, dan komt je vuurwerk ook niet tot zijn recht.

Inderdaad. Er zijn een aantal uitwijkdatums aangegeven door Hermans Marine. Je gaat er natuurlijk niet vanuit dat het allemaal niet door kan gaan. Echter snap ik Hermans Marine wel dat ze zeggen van we stellen het uit met harde windstoten, dan komt je vuurwerk ook niet tot zijn recht.

Nee inderdaad, zou ook zonde zijn want dan krijgen de klanten alsnog een vertekend beeld.

Voorafgaand aan de demo, zieke knal voor de tribune..
Alle mensen zochten meteen een ander onderkomen..

een vader met een kind in zijn armen & nog een zoon die beide hardhuilde gingen snel naar binnen.. iemand die weet hoe het is afgelopen ? :O

Verder, er gingen 2/3 potjes fout.. en een deel van de finale ging eerder..
Ben toch weer op de hoogte van enkele nieuwe artikelen :D

Elk jaar weer het zelfde drama, elk jaar weer... Zitten gewoon een paar zieke gasten tussen die nergens aan denken en gewoon Cobra's onder de tribune gooien terwijl het helemaal vol staat.

Elk jaar weer het zelfde drama, elk jaar weer... Zitten gewoon een paar zieke gasten tussen die nergens aan denken en gewoon Cobra's onder de tribune gooien terwijl het helemaal vol staat.

Ik wil hier even op reageren.....!!!!

Het is inderdaad Godsgeslaagd om van die achterlijke illegale bommen te gaan gooien, doe dat lekker voor je eigen deur of in je eigen huiskamer.....
Ik heb gehoord dat er een jochie die daar stond naar de EHBO is gebracht omdat ie geraakt is door zwaar vuurwerk <-- ik ga dit nader uitzoeken van hoe of wat.... er zijn mensen met kleine kinderen daar om te kijken wat voor vuurwerk ze kunnen kopen met hun ouders einde van het jaar, en inplaats daarvan zit je op de EHBO met je kind.... tis tog niet normaal ?? of wel !!! ik kan er met me kop niet bij dat er sommige gasten zich zo idioot gedragen ongelooflijk, zeker geen opvoeding gehad ofzo weet het niet..... maar zeker elk jaar weer het gezeik met die bommen...

Nick "PyromaX"

En over de demo... er ging inderdaad wat verkeerd...waarschijnlijk een schietkist ( word nog uitgezocht ) verkeerd geprogameerd ( de middelste ) dus waarvan een deel van de finale afging.... ook was er overslag bij de derde post, ook knalde een pot uit mekaar waardoor er een 3d effecht onstong op het veld, behoorlijk dichtbij, ik shrok er zelf van en zal vanavond het filmpje effe uploaden ;)
Voor de rest vanavond zelfde demo in Haarlem, en hoop dat daar wel mensen zijn die zich kunnen gedragen......

Nick

finale van demo ijmuiden 20-12-2011

finale van demo ijmuiden 20-12-2011

+ www.youtube.com/watch?v=j4DJ9FpOilw&feature=youtu.be" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
www.youtube.com/watch?v=j4DJ9FpOilw&feature=youtu.be"> www.youtube.com/watch?v=j4DJ9FpOilw&feature=youtu.be" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

bij 4.51 ging et beetje mis...;)

Back
Bovenaan