07-07-12 Geelse kanaalfeesten

Tja het is nog maar de vraag of ik kan gaan.
Het vervoer waar ik mee had afgesproken kan niet meer...
En mijn moeder heeft waarschijnlijk een feest...
En voor de rest ken ik niemand die gaat. Helaas:sad:

Iemand een idee hoe.je het gemakkelijkst van het centrum van ,
Geel naar het kanaal komt.

Bedankt alvast

GROOTSTE VUURWERKSHOW VAN DE BENELUX

Zaterdag 7 juli is het weer zover, Geel zal worden verlicht door de grootste vuurwerkshow van de Benelux!

Zena Vuurwerk en Original Fireworks laten hier hun kunsten zien voor de opening van de Geelse Kanaalfeesten 2012. Een evenement waar elk jaar de Europacup waterskiën Formule 1 en 2 plaatsvind. Dj’s, live muziek, een avondmarkt, gratis inkom en natuurlijk een spectaculair vuurwerk zullen ervoor zorgen dat deze avond meer dan geslaagd zal zijn!

Original Fireworks is één van de grootste importeurs van Europa en tegelijk hofleverancier van de winkelketen “Zena Vuurwerk”. Met het grootste assortiment aan kwaliteitsvuurwerk van België en mensen die vuurwerk ademen is Zena Vuurwerk een absolute must voor de liefhebber!

WE DOEN ER EEN SCHEPJE BOVENOP!

Dit jaar wordt de vuurwerkshow nóg groter dan andere jaren. Sinds 2012 heeft pyrotechnicus R. Bakker zich aangesloten bij Original Fireworks. Bakker staat bekend om zijn perfecte timing en verassende choreografie. “De vorige jaren werden er shells afgeschoten van maximaal 6”, terwijl er dit jaar shells van 7” tot zelfs wel 12” de lucht in zullen gaan.” verteld Rob B.
“Een andere meerwaarde dit jaar is het gebruik van Europees vuurwerk. Naast het traditionele Chinese vuurwerk, zal er ook dit jaar Spaans en Italiaans vuurwerk te beschouwen zijn.” Wellicht de drie landen in de wereld waar vuurwerk meer betekenis heeft dan elk ander land.
“Deze show zal ook dit jaar weer eentje worden om nooit te vergeten!” aldus een trotse Rob.
Iedereen is welkom op 7 juli in de Kemeldijk in Stelen (Geel).

Meer info: www.zenavuurwerk.com
Bron:http://www.dewereldmorgen.be/blogs/joycevda/2012/07/04/grootste-vuurwerkshow-van-de-benelux

zeker weten. dat worden Farfalle's studata's intecci's farfallini's en camuro's .. en waarschijnlijk wat leuke spaanse salute's.
hahah geniaal.

Beetje op tijd kan je je auto nog goed vooraan kwijt.

Dit jaar ben ik ook weer veel te vroeg aanwezig:) denk rond een uur of 20 er al te zijn. Even langs de lvc tent, pasje ophalen en wat drinken.
Daarna weer snel naar het begin van de dijk op een stoeltje met de cam in de aanslag wachten op het moment:)

Is er nog iemand die vanuit zuid-midden Limburg gaat?
En nog één het liefst twee plekken vrij heeft in de auto?

Brandstofkosten worden meebetaald wel zo eerlijk.

Alvast hartelijk bedankt!

Zou graag willen gaan. Samen met een vriend (rbfirework) van het forum.
Doe maar via de PM.

Voor wie morgen echt niet naar Geel kan is er altijd nog PyroTV!

Vanaf 22:00 uur gaat de stream aan voor de sfeer vanaf de Kemeldijk. De regiewagen is helemaal klaar en we zullen het geheel met 5 camera's in beeld brengen. Voor de heftige beelden hebben we ook een cameraman zo gek gekregen om op het schietveld te gaan staan via onze draadloze verbinding! :D

Dus check het morgenavond vanaf 22:00 uur via http://www.pyrotv.nl/livestream en dan hoef je niets te missen! :wink:

Denk wel dat het idd opletten wordt voor de filmers onder ons dit jaar.
Afgelopen jaar ging het goed los, maar was redelijk vast te leggen.
Maar wanneer komt die 12 inch?
Are you Ready:)

Zooo , ongelovelijk veel zin in. Morgen vanaf 9 uur aanwezig. Gaan veel bekenden dus wordt sws gezellig tot morgen mede fanaten

Ik heb er erg veel zin in vandaag :D
Eerst lekker shopen in Liegé/Luik en dan ontmoet ik me 3 mede freaks in Tongeren om lekker te eten.
En dan door te rijden naar Geel voor het vuurwerk met de andere freaks,
En zo als gewoonlijk een afterparty in Antwerpen of Aken, Duitsland :angel:

Back
Bovenaan