07-07-12 Geelse kanaalfeesten

10" is wel heel tof natuurlijk ben zeer benieuwd naar de andere verassingen!
Maar twijfel nog steeds, tis die afstand die het hem doet (+/- 320meter).

Is er geen mogelijkheid tot een "freak" locatie aan de overkant? genoeg ruimte in die velden. Ik meld me aan bij deze ;-)

10" is wel heel tof natuurlijk ben zeer benieuwd naar de andere verassingen!
Maar twijfel nog steeds, tis die afstand die het hem doet (+/- 320meter).

Is er geen mogelijkheid tot een "freak" locatie aan de overkant? genoeg ruimte in die velden. Ik meld me aan bij deze ;-)

Mhwa die afstand valt heel erg mee hoor.Vooral als je recht tegenover het vuurwerk gaat staan is het goed te doen.:)

De afstand is zeker goed te doen. Als je op de juiste plek aan het kanaal gaat staan is de afstand zeker goed te doen.

Dit is dus 1 van de weinige shows waarvoor je niet alleen voor het vuurwerk gaat. Ieder jaar zijn er superveel liefhebbers te vinden aan het kanaal. Het vuurwerk wordt door liefhebbers gesponsord(Original Fireworks) en dan word het ook nog eens door liefhebbers gebouwd.
Dan is het ook nog eens een goede gelegenheid om gelijk even langs de winkel in Olen te gaan, wat 5 minuten daarvandaan is.

Dit is veel meer dan alleen maar een showtje.

Ik vind het prachtig om te zien dat er dit jaar in ieder geval weer een 10" word geschoten en misschien dus nog wel groter!! De show is door fanatiekelingen geschreven dus dit moet gewoon een toppertje worden!!!

Laat die tijd maar voorbij vliegen zodat we snel weer aan het kanaal staan!

wat je zegt vincer, wie weet is het wel mogelijk om dichter bij te komen. maar vanaf het kanaal heb je en het beste zicht, en je hebt gewoon een super avond met een hoop freaks (eventueel onder het genot van een lekker pilsje)

Ook werd er afgelopen jaren een soort mini-camping neer gezet door wat freaks die van verder kwamen. Hier kwamen de meeste freaks dan bij een om gezellig te kletsen met elkaar, dit is dan ook gelijk naast de tent waar het allemaal te doen is.

Voor mijzelf zie ik in ieder geval geen rede om het dichterbij op te zoeken.

Mhwa die afstand valt heel erg mee hoor.Vooral als je recht tegenover het vuurwerk gaat staan is het goed te doen.:)

Ik vind het persoonlijk net te ver, de "Düren" ervaring krijg je niet :wink:
Maargoed ik hou erover op. Het blijft natuurlijk wel een aanrader deze show. :wink:

PyroTV verzorgt LIVE beelden vanaf de Geelse Kanaalfeesten!

Dit jaar is er weer groot feest in Geel op zaterdag 7 juli 2012 aan de Kemeldijk. Vanaf deze locatie zal tijdens de Geelse Kanaalfeesten een spectaculair vuurwerk ontstoken worden door Original Fireworks uit Olen. Dit vuurwerk word al een aantal jaar aangeboden aan de organisatie. PyroTV is er dit jaar bij en zal deze show voor de liefhebbers die niet kunnen komen ook LIVE uitzenden via de livestream player.

De show word afgeschoten vanaf een groot schietveld op meerdere posities aan de overkant van het kanaal. PyroTV zal wederom voor spectaculaire beelden zorgen voor de thuisblijvers. Zo zullen meerdere camera’s de show volgen en registreren! Original Fireworks heeft aan PyroTV al laten weten dat er dit jaar wederom flinke kalibers en bijzondere effecten ontstoken zullen worden, dus zorg dat je erbij bent in Geel of anders LIVE via de stream!

Adres: Kemeldijk (langs het Albertkanaal)
Plaats: Geel (BE)
Wie: Original Fireworks
Wat: professioneel vuurwerk
Datum: zaterdag 7 juli 2012
Tijd: Omstreeks 23:00 uur (stream gaat wel al eerder aan, dit word voortijdig op deze site aangegeven)

LET OP: LIVE uitzenden van shows en/of demo’s is altijd onder voorbehoud van de omstandigheden ter plaatse! Bij het niet doorgaan wordt dit z.s.m. op de site gemeld

Eventueel nog mensen die voor die dag 2 plekken in de auto vrij hebben voor centrum geel naar de kemel dijk toe haha ja ben te lui dat stuk te lopen.

Back
Bovenaan