[Duisburg] Ruhrort 27-07-2018

Elk jaar erg vet daar. Maar moet hem denk voor het eerst sinds jaren missen. Vrouwlief zwanger en uitgerekende datum staat op 25-07

Gefeliciteerd Bizzle, daar kan geen show aan tippen :wink:
Ik moet hem helaas ook missen, ben dan op vakantie.

Dat wel gelukkig...Alleen was de windrichting ook niet ideaal tijdens de show en stonden we daar sterren en rotzooi te koppen aan de kermis kant.

sta altijd aan de andere kant van de brug,geen last gehad van sterretjes en toestanden,maar net wat iedereen zegt wat n pet weer toen,lekker onder de brug gestaan schuilen hopelijk is t dit jaar beter kwa weer

Wat een dikke show is dit, gezien op een filmpje dan. Er wordt geloof ik tot 12´´ geschoten dus erg interessant om hier heen te gaan! En vergeleken met Emmerich een dag later is het een wereld van verschil, dat vind ik een beetje een saai en karig showtje.

Mensen die dit beter aanraden dan de show aanstaande vrijdag in Dusseldorf? Het is beide 2.5 uur enkele rit rijden voor mij, dus zeker een klere eind. En ik ga dat maar 1 keer doen natuurlijk.. anders krijg ik m'n vriendin niet mee.. :D

Wat een dikke show is dit, gezien op een filmpje dan. Er wordt geloof ik tot 12´´ geschoten dus erg interessant om hier heen te gaan! En vergeleken met Emmerich een dag later is het een wereld van verschil, dat vind ik een beetje een saai en karig showtje.

Mensen die dit beter aanraden dan de show aanstaande vrijdag in Dusseldorf? Het is beide 2.5 uur enkele rit rijden voor mij, dus zeker een klere eind. En ik ga dat maar 1 keer doen natuurlijk.. anders krijg ik m'n vriendin niet mee.. :D

Zou zeggen deze show maar het blijft persoonlijk.Alleen die waterval over de hele lengte van de brug maakt het al de moeite waard!

Zeker deze. Kom bij allebei al jaren. Maar hier word altijd heel dik geschoten. En je staat er boven op met je neus :cool:

Ik heb voor deze show gekozen. Ondanks dat de show een beetje is opgerekt, zijn de 12" shells om te smullen en is de finale ook dik! En het feit dat je er zo dicht op kan staan maakt het allemaal nog een stuk mooier. Bedankt ieder geval voor het overhalen! :D

Is de kermis aan de oost of de westkant vd brug?

En kan je makkelijk komen/parkeren bbqen aan de niet kermis kant?

Ik lees net dat het vuurwerk niet doorgaat.. pff ik en m'n vriendin hadden ons hier echt op verheugd, ondanks de warmte.

Edit, bleek een misverstand te zijn van iemand op facebook. Deze show gaat naar mijn weten dus gewoon door!

Liebe Freunde, Fans und Besucher des Ruhrorter Hafenfestes.

Seit gestern geht das Gerücht um, dass unser Feuerwerk abgesagt wurde und nicht stattfindet. DAS IST NICHT RICHTIG!

Das abgesagte Feuerwerk sollte in Uerdingen sein und vom Ufer aus gezündet werden, was für die Feuerwehr zu gefährlich schien.
Bei uns herrschen andere Bedingungen. Das Feuerwerk wird von der Brücke über den Rhein gezündet und rundherum ist ein ausreichend großer Sicherheitsabstand vorhanden. Auch sind die einzelnen Raketen in unterschiedlichen Risikogruppen unterteilt, so dass man evtl auf einzelne Gruppen verzichten kann, ohne das Feuerwerk zu beeinträchtigen.

Nichtsdestotrotz sollte man natürlich verantwortlich mit der Situation umgehen und sich der Gefahr bewusst sein. Daher achtet bitte beim Besuch des Festes darauf, dass z.B. auf der Mühlenweide keine Kippen achtlos weggeworfen werden, damit unser Fest sicher bleibt und wir alle gemeinsam feiern können.

Gaat dus gewoon door. :D

Iemand parkeertips? En eventuele andere tips? Wij gaan iets later dan eerder gepland vanwege de hitte. Denk dat we daar een uur of 18.00 / 19.00 zijn.

Back
Bovenaan