[Duisburg] Ruhrort 27-07-2018

Veel plezier voor iedereen die gaat, hopelijk krijgen jullie weer een geweldige show te zien.
Gaan er nog mensen heen met camera ?

Kermiskant. Mooi langs het water met de brug links van je. Parkeren ook altijd voldoende plek op het omliggend terrein aan de kermiskant(paar minuutjes lopen, gewoon de rest volgen). Spreekt allemaal voor zich

Ik zit normaal tegenover de kermis aan het water. Dit jaar helaas verhinderd. Bekijk mijn video van vorig jaar maar. Mooi zicht op de brug.

Bericht van Ruhrorter Hafenfest op facebook:

++++ UPDATE ++++

Die Brandgefahrstufe wurde soeben auf Stufe 5 rauf gesetzt. Das bedeutet, dass seitens der Verantwortlichen der Stadt Duisburg und der Feuerwehr das Feuerwerk abgesagt wurde.

Wir bitten diesbezüglich auch um Verständnis dafür, dass wir aktuell keine privaten Nachrichten beantworten können, aktualisieren aber hier für Euch den Status.

Erg balen voor alle mensen die wilde gaan en de ontzettende miscommunicatie vandaag :( Begin hem nu stiekem wel te knijpen voor Düren volgende week..

Erg jammer! maar ik ben er aan de ene kant wel blij om.. die verzengende hitte is ook niet alles om daar een poos in te moeten wachten al;s je een mooi plekje wil om dat vuurwerk te filmen.

Dat is zonde om te lezen zeg, maar hopelijk wordt hij morgen dan alsnog geschoten.

Back
Bovenaan