Visions of ecstasy [Spectacle Show-120]

Hij deed het weer heel netjes. Vorig jaar de 2016-versie, nu de 2017-versie. Een echt verschil zat er niet in volgens mij (alleen de weersomstandigheden dan...) Maar is een absolute topper. Grote effecten, veel afwisseling. Uitstekende box!

Mijn vriendin vond deze het mooiste op de demo van Plaggenmarsch... Dus hij moest er maar bij komen dit jaar. En wat was het een topper zeg! Lange tijdsduur, grote effecten, harde klappen, afwisseling! Had de 2016 versie :)

deze box vast gepreorderd vooor komende wisseling.

2016/17 de 2015 versie geschoten. Komende wissel de 2017 :")

30. Ik heb de laatste cake uit deze box nog staan... Reservelont van cake 5 is niet afgegaan waardoor cake 6 nooit is aangegaan. Niet in de gaten gehad. Mag mooi een klein jaartje blijven drogen!

er is ook een 100 shots versie van deze box toch? SSB-100-B, 100 schots 30mm
wat is het verschil met deze box? weet iemand dat?

er is ook een 100 shots versie van deze box toch? SSB-100-B, 100 schots 30mm
wat is het verschil met deze box? weet iemand dat?

Denk dat je de Ecstatic bedoeld? Dat is een cakebox met eigenlijk bestaande cakes, herken de Golden Willow Cracker en Purple Haze erin.
De Visions is een aparte box met vele diverse effecten en in verschillende tempo’s voorbij. (Heeft 6cakes van 20schoten in 30mm)

Gewoon een fijne en kwalitatieve box!

Hardenberg ja,(danknaljegoed.nl) en ik hoef maar 45 min te rijden gelukkig :D Erg veel goede aanbiedingen nu daar. Mijn eerste besteling is alweer de deur uit, Deze en de 4 Seasons van Rubro :D

Deze altijd eens willen bestellen en voor 89 bij Plaggenmarsch is echt een koopje dat ik niet kan laten liggen. Nu nog 353 dagen wachten..

Damn helaas al uitverkocht daar zo te zien, MAAR kwam hem gelukkig stuk dichterbij in de buurt voor 96 tegen 30min rijden ipv 2u :p

Back
Bovenaan