Pyrokegel
VWC lid
Kleinigheidje maar je mist een S.
Ecstacy ipv Ectacy![]()
Hahahaha, stom zeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kleinigheidje maar je mist een S.
Ecstacy ipv Ectacy![]()
Is hij dit jaar als compound? Zit nog te twijfelen om deze toe te voegen
Jup. Goed punt om voor afwisseling te gaan. Neig nu naar:
A, B, C, D, C, D, E&E, F&F.
Ik lees in de update van Orthen dat deze dit maar niet leverbaar is. Is dit in het Algemeen of Orthen speciefiek?
Niet leverbaar:
Reeds is bekend geworden dat de volgende artikelen niet leverbaar zijn:
- Artikel nummer: 14912 Noi-z
- Artikel nummer: SSB-120-A Visions of Ecstacy
- Alle Dumbum artikelen *
* Reeds bestelde artikelen zijn door Eurostar/Klasek wel gegarandeerd.
M.a.w. hiervoor hoeven geen vervangers voor aangedragen te worden.
Voor diegene die nog geen vervangend product heeft doorgegeven m.b.t. de Noi-z en Visions of Ecstacy. Vragen wij dit zo spoedig mogelijk te doen!
Wat is de reden tot afkeur? Deze box is namelijk al een tijdje te koop.
Batch 2018 gaat dit om. Batch 2017 is gewoon goed gekeurd destijds dus kunnen ze nu niet terugroepen. Als ze deze nog in de bunkers hadden staan worden die vast wel uitgeleverd aan de winkels die ze al besteld hadden, zover mogelijk, maar de nieuwe levering komt dus niet. Dus winkels die deze niet besteld hadden/ niet geleverd krijgen kunnen deze niet aanbieden.
Dat word dus zoeken naar een winkel met een restvoorraad!
Trouwens aangezien alle andere evo artikelen nog niet in het land zijn heb ik opeens een heel raar gevoel in mijn buik
Dat zo laat mogelijk invoeren is meer een centen kwestie.
Vanavond hebben we helaas een mail van Evolution gehad:
Uit een steekproef is gebleken dat onderstaand item niet voldoet aan onze Evolution kwaliteitseisen en/of geldende CE. Wij zullen openstaande orders/reserveringen hierdoor niet uitleveren en zullen dit product tijdelijk of definitief uit de verkoop halen.
Artikel: Visions of Ecstacy
Art.nr: SSB-120-A
Batch: 2018
Jaar: 2018
erg jammer dat deze afgekeurd is , maar als het om de 2018 gaat zou er dan ook al meer nieuwe 2018 producten van evolution zijn aangekomen in nederland ?
Uit de mail lees ik niet dat deze in NL is afgekeurd, maar in China is blijven staan omdat Evolution het niet goed vondt. Beetje zelfde verhaal als de Noi-Z volgens mij dus.
Komt op mij over dat dit geen NL afkeur is iig.