[WINNAAR 2017] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2017!

White Red Rebel was waanzinnig, wat een felle blink.
Als tweede dan toch de Crackling Fan 2.0, iedereen geniet joh.

Mad Twister - Dynasty - Wolff Vuurwerk
Een prachtige salvo cake die met zijn unieke spinners, gevolgd door grote, kleurrijke blinkeffecten, voor de nodige 'oohs en aahs' zorgt!

Some like it hot
In 2015 al op de markt gekomen, toen heeft deze cake zich bewezen als combinatiecake van ongekende kwaliteit. De vraag was, na een jaar afwezigheid, of de cake in 2017 de kwaliteit wist te behouden. Met zijn bijzondere verschijning en flinke formaat schept het bij het publiek namelijk best wat verwachtingen.... Om vervolgens te beginnen met een fontein, wat dan weer voor de nodige verbazing zorgt. De fontein weet echter een flinke hoogte en breedte te bereiken om vervolgens nog eens over te gaan in gigantische goud effecten in de lucht. Dit zorgt keer op keer voor een verrassingseffect en in 2017 blijkt de cake kwalitatief gewoon nog beter geworden te zijn dan deze voorheen al was.
Iedereen die slechts één of enkele losse cakes zoekt, raad ik deze cake dan ook van harte aan.

1: De Yellow River van Pangu. Al een aantal jaar mijn favoriete cake en ook dit jaar was ie weer onovertroffen.

2: Wicked Whistle van VOLT. Echt een innovatief produkt, en prachtig uitgevoerd met die langzaam vallende kleurtjes. Nog nooit eerder zoiets gezien in een consumentencake. De fluit klonk volgens mijn vrouw en een vriendin als een klaarkomend konijn. Alleen daarvoor al verdient ie een plek in de top 10 :D

Moeilijke, maar dan toch de Burning Horse en op film leek de White Red Rebel prachtig, die koop ik volgend jaar sowieso.

Ik ga dit jaar ook weer voor de Crackling Chry 2.0, constante kwaliteit en zorgt altijd voor verbazing in de straat.

Back
Bovenaan