[Freakactie 2018] Freaks Orthen

• Topic starter Topic starter 3xh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel fijn dat jullie weer een freaksite openen dit jaar :)
3 jaar geleden kwamen wij hier en toen waren er een hoop bestelde producten er niet en dus niet leverbaar. Uiteraard wel mooie vervangers gehad. Toen een jaartje overgeslagen maar afgelope jaarwisseling hadden we weer een poging gewaagd. Mooie spullen en mooie prijzen maar helaas weer niet wat we besteld hadden.. Uiteraard goede vervangers voor terug gekregen maar dan baal je toch wel weer..
Hoogwaarschijnlijk zullen we wel weer hier bestellen maar hoop toch wel dat we de bestelde spullen uiteindelijk naar huize jp kunnen brengen. :)

Ik heb de afgelopen 2 jaar besteld via freaksorthen en ik ben erg tevreden.
Ook dit jaar gaan jullie weer een bestelling(en) van mij ontvangen.

Afgelopen 2 jaar bij Freaksorthen besteld, prima in orde!

Vandaag weer 2 boxen besteld en vast niet de laatste.

Rambam 2.0
Pangu Garden Party 1

Nu al zin om het weer op te halen haha, maar goed dat duurt allemaal nog even.

Tot nu toe besteld: Euphoria, Serenity, Garden party 1, Dreamscape 25, 6x Blue falling spirits en wat klein grut voor mooie prijzen. Ben benieuwd naar de gratis box, de FOF box is goed bevallen afgelopen oudcen nieuw.:bye:

Mooie prijzen voor de Cake Boxen. Voor de Rest nog jammer genoeg nog niet veel intresanter dan afgelopen november. ( Merk dat we vorig jaar verwend zijn haha. Maar wacht nog even tot O.a FF 1 6.7 los er zijn. Is er een een richt data wanneer alle Evolution er weer is, En of sharpshifter er weer in komt.

Verder dit jaar een hele goede ervaring gehad naar jaren iets minder maar wel goede vervangers. Was dit jaar zowat alles er de 2 tal vervangers was top. Nog beetje gekletst. En Remco gek gemaakt door met 3 man een bestelling of 9 op te halen. ( Waren diegenen met de blauwe en rode Twingo Haha

Heel fijn dat jullie weer een freaksite openen dit jaar :)
3 jaar geleden kwamen wij hier en toen waren er een hoop bestelde producten er niet en dus niet leverbaar. Uiteraard wel mooie vervangers gehad. Toen een jaartje overgeslagen maar afgelope jaarwisseling hadden we weer een poging gewaagd. Mooie spullen en mooie prijzen maar helaas weer niet wat we besteld hadden.. Uiteraard goede vervangers voor terug gekregen maar dan baal je toch wel weer..
Hoogwaarschijnlijk zullen we wel weer hier bestellen maar hoop toch wel dat we de bestelde spullen uiteindelijk naar huize jp kunnen brengen. :)

Mag ik vragen wat er niet op voorraad was. Je mag me ook een pm sturen.

Mooie prijzen voor de Cake Boxen. Voor de Rest nog jammer genoeg nog niet veel intresanter dan afgelopen november. ( Merk dat we vorig jaar verwend zijn haha. Maar wacht nog even tot O.a FF 1 6.7 los er zijn. Is er een een richt data wanneer alle Evolution er weer is, En of sharpshifter er weer in komt.

Verder dit jaar een hele goede ervaring gehad naar jaren iets minder maar wel goede vervangers. Was dit jaar zowat alles er de 2 tal vervangers was top. Nog beetje gekletst. En Remco gek gemaakt door met 3 man een bestelling of 9 op te halen. ( Waren diegenen met de blauwe en rode Twingo Haha

Haha waren jullie dat. Gek wordt ik er niet van. Maar achter de schermen heb ik het dan weer druk om alles voor de ochtend en middag klaar te stomen.
En blijf een vent hea.. 2 dingen door elkaar doen (laat staan 9) wordt wel lastig!
Hopelijk hebben jullie het als een positieve ervaring beleefd!

Met sommige cakeboxen zijn jullie nu erg scherp! Goedkoper zelfs dan in Leeuwarden. En met die actie van 3 boxen dat je er 1 gratis krijgt is dan helemaal super.

Mooie aanbiedingen, wederom. Aantal blokken voor zeer leuke prijzen.

Volgens mij klopt de thunderstorm combi prijs niet helemaal. Los kun je de drie aangegeven cakes goedkoper bestellen dan in de combi.

Haha waren jullie dat. Gek wordt ik er niet van. Maar achter de schermen heb ik het dan weer druk om alles voor de ochtend en middag klaar te stomen.
En blijf een vent hea.. 2 dingen door elkaar doen (laat staan 9) wordt wel lastig!
Hopelijk hebben jullie het als een positieve ervaring beleefd!

Ja Top ervaring Miste alleen die Happy hadcore en die sparkling snow. Maar wou die 4 fast en Forios Cakés eigenlijk al. Dus was stiekem wel blij dat er iets niet was. Waardoor ik daarvoor kon bij leggen. En het was ook heerlijk rustig Toen rond 03.30-04,00

Ja Top ervaring Miste alleen die Happy hadcore en die sparkling snow. Maar wou die 4 fast en Forios Cakés eigenlijk al. Dus was stiekem wel blij dat er iets niet was. Waardoor ik daarvoor kon bij leggen. En het was ook heerlijk rustig Toen rond 03.30-04,00

Ohw ja sparkling smow hadden we niet geleverd gehad helaas.
En HH is bekend verhaal.
Gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen!
Ja rond due tijd is het meestal wel rustig en voor ons adem haal tijd:winj:

Mooie aanbiedingen, wederom. Aantal blokken voor zeer leuke prijzen.

Volgens mij klopt de thunderstorm combi prijs niet helemaal. Los kun je de drie aangegeven cakes goedkoper bestellen dan in de combi.

Zal het door spelen aan Gilbert bedankt.voor de tip.

fading Stars staat op 32,50, klopt die prijs wel aangezien dat volgens mij de normale verkoopprijs is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan