Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wie kan mij helpen. Wat zijn de echte aanraders? ��
Fijn die hulp. Nog inderdaad maar kort actief, dus alle hulp is welkom. Bedankt voor de tips. Mag ik weten of 166 voor de Voltfather duur is? Ga denk sowieso wat hiervan bestellen.
Wat betreft die prijs hij inderdaad goedkoop. Goedkoper dan dat ben ik hem nog nooit tegen gekomen. Echter ben ik wel van mening dat er mooier vuurwerk te koop is.
Komt de Cocktail Box nog terug?
Dat zou ik ook graag weten![]()
Ik kan me herinneren dat de outlet van Orthen gewoon doorliep naar de normale freakactie, maar ik zou me meer zorgen maken over de voorraad ( als de outlet daarop gebaseerd is natuurlijk, wat ik wel aanneem ). Maar je leest in Remco z'n bericht dat je een mailtje kan sturen om mogelijk je producten te reserveren.
Ik krijg nogal veel vragen prive.
Uiteraard vind ik dat niet erg.
Maar helaas kom ik niet dagelijks bij Orthen en kan ik vanuit huis dus ook geen bestellingen aanpassen reserveren enzv.
Uiteraard is Gilbert (en regelmatig collega Jan) wel bijna dagelijks op kantoor en kan jullie vragen prima beantwoorden via mail.
En over de vooraad gesproken.
Wat nu online staat is uiteraard aanwezig.
Sommige artikelen zijn bij de Importeur besteld en is op mail/papier toegezecht een xxx aantal te leveren.
Ook die producten staan online.
Is er een product uitverkocht zal deze automatisch niet meer bestelbaar zijn op de site.
Mvg Remco
Even los van Orthen, ben altijd benieuwd hoe het zit met voorraad die je bijvoorbeeld nu bij de importeurs koopt. Is dit enkel op papier, of mag vuurwerk nu ook van de opslag van de importeurs geleverd worden naar de winkel?
Netjes dat je het zo eerlijk verteld maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om niet bij Orthen te bestellen.
Als ik in januari vuurwerk bestel ga ik ervan uit dat ik restanten koop uit de voorraad die fysiek aanwezig zijn. Mocht er door het jaar heen een kink in de kabel komen kan het dus zomaar gebeuren dat je aan het eind van het jaar je bestelde spullen niet geleverd krijgt.
Dat risico loop je natuurlijk altijd maar ik denk dat (ook vanwege de prijs natuurlijk) veel freaks ook zo vroeg bestellen vanwege de garantie dat ze het product zeker krijgen.
Hoe denk je dat andere winkels het doen? Zal niet heel anders gaan.
Wij communiceren direct na de Importeur van het desbetreffende populaire product of we alvast een bestelling van een grote eenheid kunnen doen. Wanneer alles rond is op papier , dan komt het product inkwestie online.
Netjes dat je het zo eerlijk verteld maar dit zou voor mij een reden kunnen zijn om niet bij Orthen te bestellen.
Als ik in januari vuurwerk bestel ga ik ervan uit dat ik restanten koop uit de voorraad die fysiek aanwezig zijn. Mocht er door het jaar heen een kink in de kabel komen kan het dus zomaar gebeuren dat je aan het eind van het jaar je bestelde spullen niet geleverd krijgt.
Dat risico loop je natuurlijk altijd maar ik denk dat (ook vanwege de prijs natuurlijk) veel freaks ook zo vroeg bestellen vanwege de garantie dat ze het product zeker krijgen.