Primal Instinct

Deze gaat vanavond ergens geschoten worden (weet zo even niet waar) maar ben erg benieuwd of de salutes hetzelfde zijn als in duitsland. Eindelijk een box met een HARDE finale

zo dat laatste salvo is wel erg lekker hoor en het goud ziet er ook prima uit cake 2 valt wel tegen vindt ik

toppertje dus, op dit filmpje lijken de eerste 3 cakes zelfs harder te gaan (of de kwaliteit van de duitse filmpjes was minder) maar daar hoorde je veel meer verschil tussen de 1e 3 en de finale cake. (wil niet zeggen dat de finale minder is hoor) die klinkt gewoon goed:D

Prima box hoor! heerlijke finale :D cake 2 doet het wat minder op bovenstaande film, maar toch vind ik de box zijn geld waard als hij zo presteert.

Vond hem goed overkomen vandaag, alleen Idd cake 2 was wel duidelijk de mindere van de deze compound. Overall was dit wel een toppertje. Een echte aanrader. Knalt lekker!

Laatst bewerkt:
Ziet er prima uit, maar ook hier weer zijn de cakes los geschoten en ga ik me dus afvragen of het dan wel productie is. Cake 1 links duurt namelijk flink langer dan cake 1 rechts en toch begint cake 2 dan weer op beide posten tegelijk...kan natuurlijk niet als ze het als compound (dus doorgelont) hadden gelaten...

Ziet er prima uit, maar ook hier weer zijn de cakes los geschoten en ga ik me dus afvragen of het dan wel productie is. Cake 1 links duurt namelijk flink langer dan cake 1 rechts en toch begint cake 2 dan weer op beide posten tegelijk...kan natuurlijk niet als ze het als compound (dus doorgelont) hadden gelaten...

Precies zoals bij de Rubro demo dus.. Blijft afwachten haha

Ga mee met de eerdere reacties hier. Maar die 2de cake vind ik wel heel slecht hoor, wat een zwakke crackling, doet echt afbreuk aan deze box.

bij de demo van vuurwerk tilburg was deze productie geen echte vertraging opgemerkt liep lekker door in een mooi tempo

Deze box gister ook live gezien bij demo in maarssen ik ben blij dat ik deze heb besteld zeg heerlijke bak is dit mooie tempo en heerlijke finale ken niet wachten tot dat in mijn iegen straat staat

Deze box gister ook live gezien bij demo in maarssen ik ben blij dat ik deze heb besteld zeg heerlijke bak is dit mooie tempo en heerlijke finale ken niet wachten tot dat in mijn iegen straat staat

Hoe was de finale? Veel harder dan de salvo's ervoor? dan heb ik het niet over de chaos van alles in 1 maar qua burst. De duitse variant klonken die salutes net wat zwaarder, maargoed moeilijk te zeggen na 1 nl filmpje. Lijkt iig wel dat cake 1 2 en 3 wat harder knallen in vergelijking tot de duitse variant.

De salutes klinken inderdaad niet zo hard en wat er ook door andere wordt gezegd, de 2e cake is ook wat lafjes zo. Maar dit is natuurlijk van een enige afstand gefilmd en alle Duitse filmpjes zijn van dichtbij.

Dat goud blijft wel mooi, maar de rest valt me enigzins tegen..

De salutes klinken inderdaad niet zo hard en wat er ook door andere wordt gezegd, de 2e cake is ook wat lafjes zo. Maar dit is natuurlijk van een enige afstand gefilmd en alle Duitse filmpjes zijn van dichtbij.

Hoop eigenlijk dat dit aan de camera ligt lol, maar DL versie klinkt net iets doffer op film idd, al zijn de 1e 3 cakes in DL ook veel scheller
De 2e cake heb ik nooit echt mooi gevonden maar voor lief genomen;) Had liever alleen goud gezien bij de 1e 3 cakes en dan de 2e een snelle tempo enkelschots

Back
Bovenaan