Ik merk wel dat er veel mensen van de meest oude stempel hier rondzwerven op het forum. Dit soort entertainment bestaat al jaren op het internet en op tv. Denk aan een programma als topgear waar ze dus eigenlijk ook te koop lopen met dikke auto's, en ondertussen wel door caravans heen rijden, dingen opblazen, driften en noem maar op. Allemaal dingetjes die onveilig zijn en niet mogen in het dagelijks leven. Klagen jullie daarover? Ik zal het antwoord geven: nee. En nu denk je goh, das waar, bij brainiac laten ze zien wat er gebeurt als je Electronica in een bad laat vallen en noem maar op. Alles wat binnen de lijntjes gebeurt onthoud je niet. Ga jij de tv aan zetten voor een reality serie waarbij mensen 1 uur lang voor de tv zitten? Nogmaals het antwoord nee.
Het internet is een plek met vrijwel een oneindige hoeveelheid aan content. Je kan alles vinden. En hieronder zitten verschillende mensen met verschillende leeftijden. Jongere doelgroep, tieners, jong volwassenen of zelfs ouderen. Net omdat die mr knol een jongere doelgroep heeft begint iedereen hem te haten?
Als je je in die wereld bevindt zou jet het begrijpen. Zodra je views en leuke reacties krijgt voedt het je om meer en groter uit te pakken. Zonder pakkende titel of gekke thumbnail wordt je content ondergesneeuwd in het algoritme wat YOUTUBE ZELF ONTWIKKELD. Oprechte content wordt aan de kant gezet voor extreme stunts en gekke `pranks`.
Ik zelf heb ook in die molen gezeten. En je voelt je onschendbaar. Echter keur ik niet goed hoe onze traditie nu kapot wordt gemaakt door individuen die zich niet fatsoenlijk kunnen gedragen.
Ik vind het jammer om te zien hoe broekhof en knol hier zo snoeihard worden afgemaakt door liefhebbers die het ook niet altijd hebben gehouden bij sterretjes, rotjes en 500 grams cakes.
Deze jongen heeft gewoon een lage gunfactor van iedereen die wat ouder is. En veel hiervan (ben ik van overtuigd) komt voort uit jaloezie. Deze jongen heeft het zo goed voor elkaar en kan gewoon zoveel vuurwerk afsteken als hij wilt. Hij heeft geld en nog een heel leven voor zich. Chapeau vriend!
Als jullie dit echt zo erg vinden dan kijk de video niet. En kijk dan ook geen andere yt kanalen met veel abonnees, want overal wordt gestunt!
Nee ik kijk zijn content ook niet graag, en nee het is geen goed voorbeeld voor kinderen. Maar uiteindelijk is de doelgroep zeker onder de 12 tot 14 jarige en daarbij mag je toch hopen dat ouders het budget en gedrag in toom houden rondom de 31e.
Dat was mijn zegje. Doe ermee wat je wilt