[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie actie man heb al flink besteld:) hopelijk komt joyride en cruel traction nog op voorraad net op de valreep gemist:/

Als Wolff deze nog op voorraad heeft dan zal deze zeker nog terug komen.

Zodra ik bevestigd krijg wat er voor mij gereserveerd wordt meld ik dat per product hier in het topic.

Ik heb de eerste voorraden van Pangu aangevuld op de site, betreft:
- Chengdu
- Wenzhou
- Tropical Nights
- I've Got the Power
- Smashbox III
- Colorful city
- On the Beat

Tevens nieuw ingekocht:
- Yellow River
- Some likt it hot
- Brasilian box

deze zie ik ook nog weer graag:
evo snow storm
evo winter night
pangu colour full city
geisha rebellious rocker

Laatst bewerkt:
Heb tevens voorraden van Wolff aangevuld:
- return of the Phoenix
- Cruel traction
- Crank
- Stromchaser
- The Wild Thing
- Cruelty

Nieuw toegevoegd aan de site:
- Heroes
- Viking
- Time Machine
- Colorfull Clouds
- Venom
- Radical Power
- Stars over Vienna

zo wordt het wel heel lastig om voorlopig nog niet te bestellen. moet ook niet meer in deze topics kijken is niet goed voor mij.

Is het heel erg als je niet op de tijden kan halen wanneer de freaks moeten halen? Want ik kan nu niet zeker zeggen of ik dan kan (geen rijbewijs enzo). Zaterdag vroeg zou wel kunnen maar volgens mij stond die er niet bij.

BVD!

Is het heel erg als je niet op de tijden kan halen wanneer de freaks moeten halen? Want ik kan nu niet zeker zeggen of ik dan kan (geen rijbewijs enzo). Zaterdag vroeg zou wel kunnen maar volgens mij stond die er niet bij.

BVD!

Stuur me even een mailtje op [email protected] dan regelen we een andere afhaaltijd. Geen probleem.

Ik kom er dan maandag op terug heb even een weekendje vrij om bij te komen van de drukte van vorige week

Zo ik heb nog even een kleine bestelling erbij gedaan. In de openingspost staat dat je in dat geval als afhaalblok '31-12-2016 08:00-12:00' moet selecteren. Alleen die is er niet. Dus ik heb het nu op 31-12-2018 08:00-13:00 gezet. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is. Maar anders staat het bestelnummer van mijn andere bestelling bij de opmerkingen dus dat moet goedkomen.

Zo ik heb nog even een kleine bestelling erbij gedaan. In de openingspost staat dat je in dat geval als afhaalblok '31-12-2016 08:00-12:00' moet selecteren. Alleen die is er niet. Dus ik heb het nu op 31-12-2018 08:00-13:00 gezet. Weet niet of dat helemaal de bedoeling is. Maar anders staat het bestelnummer van mijn andere bestelling bij de opmerkingen dus dat moet goedkomen.

Haha 31-12-2016 is al even geleden dus dat klopt wel dat die er niet is!

In de openingspost wordt wel degelijk aangegeven dat wanneer je een toevoeging doet op een eerdere bestelling je 31-12-2016 moet invullen zodat dit kan worden samengevoegd.

Oepsss foutje bedoelde uiteraard 31/12/18 hahaha
Maar ik voeg idd alles samen met de eerste afhaaldatum wanneer je de 31ste voor je toevoegingen gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan