Hallo allemaal,
Het word intussen hoogtijd om mijzelf eens voor te stellen, aangezien de discussie over een nieuw importeur al een tijdje gaande is.
Onder de merk naam Eurostar Fireworks importeren wij consumenten vuurwerk naar Nederland.
De voorbereidingen in de aanloop voor het importeren van vuurwerk zijn omstreeks september 2016 al gestart, maar voordat je als ondernemer, compleet nieuw in deze branch ( maar niet zonder kennis ) daadwerkelijk van start kunt gaan zijn er gewoon heel veel voorbereidingen denk hierbij aan, vergunnigen en certificeringen die je nodig hebt voordat je uiteindelijk de buitenwereld bekend kunt gaan maken dat er een nieuwe speler in het veld staat.
Eurostar Fireworks staat geheel op zich zelf en is geen partner onderneming van een andere grote vuurwerkimporteur, wij beschikken zelf over de mogelijk heden voor de kwaliteit controles van onze producten in China, het mogen toepassen van de gaas-verpakking en natuurlijk werken we met een betrouwbare organisatie samen die de CE, en type keuringen voor ons uitvoert. en natuurlijk hebben wij de kennis in huis om onze producten zelf te kunnen ontwerpen.
Het idee voor het opstarten van een onderneming in de vuurwerk branch is eigenlijk ontstaan door mijn grote passie voor vuurwerk zelf. Niet allen het zelf mogen afsteken van het vuurwerk op 31 december maar ook de sfeer die vuurwerk met zich mee brengt.
In deze opzet kan ik als ondernemer mij van A tot Z uitteven met vuurwerk, van het ontwerp op kantoor tot het zien van de resultaten in real live in China, wellicht een droom baan voor velen onder ons.... (echter worden alleen altijd de leuke kanten van het vak belicht

)
De doelstelling die ik heb met Eurostar Fireworks is het op de markt brengen van kwalitatief hoogwaardig vuurwerk, dit moet je interpeteren als vuurwerk dat constructief hoogwaardig van kwaliteit is, denk hierbij aan heldere kleuren, leuke en bijzondere effecten maar natuurlijk ook een goede dekking van je effect wanneer deze geschoten wordt. Met deze gedachten is er daarom ook gekozen om alle artikelen uit te voeren in Cakes met een diameter van 30MM en een juiste hoeveelheid lading om dit alles goed tot zijn recht te laten komen.
We proberen onze producten zo perfect mogelijk te maken, en na afloop van het seizoen onze producten te evalueren en waar nodig kleine wijzigingen door te voeren, en natuurlijk niet te vergeten dat we ons best doen om ieder jaar een aantal nieuwe artikelen te ontwerpen en uit te brengen op de markt.
ik hoop dat ik op deze manier wat meer duidelijkheid naar boven breng over Eurostar Fireworks,
mochten er vragen, suggesties of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag van jullie.
Groeten
Remon