Jackhammer

Deze net in IJsselstein ook gezien en wat een gruwelijk ding! Enige rare vond ik een verdwaald fanshape salvo wat na, in mijn beleving, de finale kwam...

Wat een briljante box is dit dan.....je hoorde op de demo alleen maar ooh en aah.....
Superding en geen pauzes

Dit blok ging echt HE-LE-MAAL nergens over! Wat een gruwelijk ding is dit.. boeketten die echt bizar groot zijn en burstklappen die ik nog niet eerder in Nederlands vuurwerk gehoord heb. Dit moet wel een sample zijn en als dit niet zo is dan bestel ik er direct 2. Echt geniaal! Hier zat helemaal geen pauze tussen, maar dat kan ook goed geschoten zijn ( elektrisch ) door Big Smile.

Die staarten zijn al heel dik en die boeketten.. daar is 2'' niks bij. Ik betwijfel of ie zo in de straat gaat komen.

Ben benieuwd hoe de uiteindelijkde productie is maar wolff kenende zal dat wel goed komen.Op jou film is het in iedergeval een gruwelijk ding!

Hij zal nog wel vaker geschoten worden en dan kunnen we even zien of het een sample is of niet.
Of misschien weet een van de bouwers het wel.
WAt wel kloten is, is dat per twee geschoten. Dan wil ik dat ook gelijk en dat kost weer zoveel.
greetzzz

Ja, dacht ik ook al. Maar waarom deze dan juist zo dicht bij elkaar stonden?

Voor zover ik het kon zien leek het wel of er van 2kanten van de box tegelijk geschoten werd.
Voor mijn gevoel was het maar 1box..maar kan het ook mis hebben....
Hij was wel gruwelijk.

Op die laatste 2 films ziet tie er ongelooflijk dik uit! Ongelooflijk of ongeloofwaardig??!! Ik zou bijna het geld uitgeven om de gok te wagen! Keuzes...!!!

Ziet er op de filmpjes gruwelijk uit, mits je er van houd. Ik laat em dan ook staan, ben niet zo een crackling liefhebber.

Heb het net even vergeleken maar dit zijn er toch echt wel 2 neemt niet weg dat dit toch wel echt een gruwelijke bak is ook stand alone uiteraard! Topding...

Voor zover ik het kon zien leek het wel of er van 2kanten van de box tegelijk geschoten werd.
Voor mijn gevoel was het maar 1box..maar kan het ook mis hebben....
Hij was wel gruwelijk.

Yep het waren er 2....mijn fout......heb net het filmpje gezien van een enkele box....nog steeds niks mis mee..blijft gruwelijk

Gruwelijke bak inderdaad, en per 2 net wel even een zalig momentje. Budget is helaas al op, dus ik schuif hem door naar volgend jaar.

Hij was gruwelijk dik vanavond in IJsselstein, helaas wel een sample, maar dat kon je zelf ook wel raden. :)
Toch spreekt deze mij zo aan, dat als ik hem tegenkom, hem wel mee ga nemen. Stel je voor dat ie toch zo blijkt te zijn, dan baal je als je hem niet gehad hebt, en je weet ook dat een nieuwe batch nooit meer zo lomp zal worden. #dromenmagtoch

Vanavond eens even bewonderen bij de AVRI in Dongen. Ben zeer benieuwd naar deze bak, al merkte ik iets teveel pauzes op in andere filmpjes die ik tegen kwam.

Maar wat een dikke bak zeg!

Ik denk dat ik deze zelf maar ga nabootsen met de Transbomber een een zooitje CC 2.0. Kom ik een aardig eind denk ik.

Back
Bovenaan