Neon Attack

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 03221
Artikelnaam: Neon attack
Bruto Gewicht: 3.066 kg
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: Prachtige 19 schots neon kleurencake. De helderste effecten gecombineerd met harde knallen!
Afmeting: 180*165*175
Max. tube diameter: 30
Tijdsduur: 18 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 6
Adviesprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkbunker.nl

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wel een hele mooie cake inderdaad! Ook nog 30mm. Als ik deze ergens mee kan pakken in de losse verkoop komt die erbij, mits de prijs niet hoger is dan 25 euro.

Ben benieuwd!

Prachtige cake met mooie tails. Het tempo vind ik voor een 19sh ook goed (die zijn vaak toch iets trager) maar deze schiet mooi door. En de heldere neonkleuren vind ik een mooie trend, ik ben fan. Denk dat deze cake zich goed leent voor projecten en shows en om zo te combineren met andere neon effecten. Bij de lokale Intratuin wordt die verkocht voor €24,99 in de voorverkoop.

Mijn film van gisteren:

Ik vond de kleuren juist redelijk flets en helemaal niet zo fel neon. Het zijn juist zachtere tinten.

Hij komt ook niet helemaal overeen met de productfilm.
Had meer gehoopt op zoiets als de Tropen Palmen van Funke.
Maar ik heb hem besteld en we gaan het zien in straat!

Deze voor volgend jaar na het zien op de demo van vuurwerkbunker op de lijst gezet. Er lekker effect met frisse kleuren en in w shape erg lekker.

Deze was gisteren bij de demo van de Vuurwerkbunker toch wel opvallend. De tail was spectaculair goed! Nog nooit heb ik een consumenten cake gezien waarbij de tail zó lang blijft hangen. Die zilveren vonken dwarrelen echt nog wel tien seconden na! Op zekere momenten zie je gewoon wel vier strepen van de tails tegelijk in de lucht hangen. Dat is duidelijk verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Helaas was het boeket van deze cake verder helemaal niet zo geweldig, waardoor ik de prijs van 25 euro niet kan rechtvaardigen.

Back
Bovenaan