Cees van der Horst Breda

VAN 21:00 TOT 23:00 MEGA AANBIEDINGEN!
We hebben een winkelvoorraad opgekocht en gaan éénmalig stunten met de prijs. Tussen 21:00 en 23:00 extra korting op verschillende cakeboxen. Kom nu profiteren van deze eenmalige aanbiedingen!

Red Maroon voor €79
Serenity voor €119
Immortal Gold voor €99
Colorfull City voor €99
Snowstorm voor €109
All Nightmare Long €119
Primal Instinct €69
Golden Age €140
Cruel Traction €99

VAN 21:00 TOT 23:00 MEGA AANBIEDINGEN!
We hebben een winkelvoorraad opgekocht en gaan éénmalig stunten met de prijs. Tussen 21:00 en 23:00 extra korting op verschillende cakeboxen. Kom nu profiteren van deze eenmalige aanbiedingen!

Red Maroon voor €79
Serenity voor €119
Immortal Gold voor €99
Colorfull City voor €99
Snowstorm voor €109
All Nightmare Long €119
Primal Instinct €69
Golden Age €140
Cruel Traction €99

Ik mis nog wat goud in mijn collectie...

Die is uitverkocht helaas :(

Sow! Da's lekker gegaan dan!
Snap ik ook eigenlijk wel. Wat ik gisteren al tegen je zei: Als ik de Colorful City en de On the Beat niet had gehad, dan was ik zeker voor de Breda's Finest gegaan.

Ach... Volgend jaar waarschijnlijk wel weer een Breda's Finest II vertelde Rolf, dus dan ga ik voor die! :wink:

Voor het eerst hier wezen halen en dat is goed bevallen! Prima winkel, je moet echt ff shoppen langs de verschillende kasten en vitrines, kunt ook prima om hulp vragen. Doorloop van het afhalen ging ook prima zo te zien. Tijdje gekeken, mensen vonden dat ze snel werden geroepen om vervolgens de order nog even met personeel samen te controleren. Zag er goed uit, prima assortiment en uiterst netjes dat op de 30ste (3e verkoopdag) mijn bestelling er gewoon was. Wellicht normaal, maar ik heb daar zelf nooit zo een vertrouwen in gezien de producten die uitverkocht raken, soms grijp ik al mis op dag 1. :wink:

Goed bezig jongens, tot volgend jaar!

Ik had hier ook besteld in de freakactie en alleen de 3xheaven was er niet. Jammer maar helaas. Kreeg een tegoedbon om wat anders uit te zoeken. Aanvankelijk eerst het bedrag wat ik betaald had, maar nadat ik ze erop attendeerde dat ik de freak prijs had betaald en daar nu niet iets vergelijkbaars voor kon kopen, werd het bedrag gecorrigeerd naar de losse verkoop prijs. Toen maar met wat bijbetaling de visions of ectasy genomen.
Moest toen weer in de afhaalruimte wachten op mijn bestelling. Die kwam vrij vlot.
Het afhalen van de bestelling ging ook redelijk vlot want het was best wel druk.
Al met al een positieve ervaring en een aanrader deze vuurwerk winkel.

Heel goed geholpen! In de nacht van de 28ste alles opgehaald om 2:15 uur. Bestelling eerst even doorgenomen. 3x Heaven was er uiteraard niet (Winter Night als vervanger) en de Red Maroon was er nog niet. Kwam later pas binnen. Woon niet echt in de buurt, dus maar vervanger gekozen. Prima geregeld. Bestelling werd klaar gezet, ff gekletst ondertussen met het personeel, bakkie koffie erbij en daarna het spul inladen.
Was vooraf niet altijd even positief (niet persée via het forum) richting BredaVuurwerk vanwege communicatie e.d. maar dat is sowieso naar het einde toe super verbeterd en ook bij het ophalen ging alles perfect. Topzaak!

Dit jaar voor het eerst hier geweest en dat zal zeker niet de laatste keer zijn.
Goed geholpen en ten alle tijden vlotte communicatie gehad.
Komend jaar zeker weer hierheen!

Zijn hier nog early bird acties? Of komt er gewoon een freak actie later in het jaar?

Hoe zit dat uberhaupt met die early bird acties? Is dit voordeliger als freakacties en wanneer beginnen deze normaal gesproken?

Wanneer komen jullie met de freaksite online? ws al weer druk met carnaval, maar aangezien de eerste sites al weer in de lucht zijn en ik het bestellen en ophalen hier heel prettig vond gaan zou ik graag hier wederom willen bestellen.

Wanneer komen jullie met de freaksite online? ws al weer druk met carnaval, maar aangezien de eerste sites al weer in de lucht zijn en ik het bestellen en ophalen hier heel prettig vond gaan zou ik graag hier wederom willen bestellen.

Donderdag wordt de kluis opgeruimd en de producten geteld. Heb dus nog even gedult.

Voor de 2de keer hier besteld. Top zaak. Goed geholpen zelfs hulp gehad met spullen naar de auto brengen.
Aankomend jaar zeker weer een bestelling plaatsen.

Dit blijft een topzaak!
28ste om 0.45 bestellingen opgehaald,helaas geen red maroon...hiervoor in de plaats in overleg met Rolf de Breda,s finest genomen...bij deze nog bedankt Rolf:wink:

Dit jaar zijn we weer van de partij!

Dit blijft een topzaak!
28ste om 0.45 bestellingen opgehaald,helaas geen red maroon...hiervoor in de plaats in overleg met Rolf de Breda,s finest genomen...bij deze nog bedankt Rolf:wink:

Dit jaar zijn we weer van de partij!

Haha mooi verhaal! Ik mocht die niet als vervanger:bonk:
Ik had verder niks te klagen hoor want heb de 4 seasons gekregen maar toch wel raar:p

Enig minpuntje was het bijbestellen, dat was haast niet mogelijk omdat daar geen enkel moment voor was en anders tegen de volle prijs. Er was namelijk een loket waar je je bon moest inleveren en een deel waar je je spullen kon afhalen ( super goed geregeld, al duurde het wel erg lang ). Maar geen plek om nog bij te bestellen, anders moest je geloof ik dat hele proces weer van voor naar achter gaan doen. Ik had hier 2 jaar geleden ook besteld en toen kon je wel nog bijbestellen met 25% korting! Dat was echt top geregeld, toen boden ze het zelf ook aan of je nog iets wilde. Gelijk 2 Return of the Pheonix meegenomen, was daar erg blij mee!

Ben benieuwd of er weer een outlet komt deze maand! En of dat meerwaarde zal hebben met de latere freakactie.

Back
Bovenaan