Rubro Adventures Sick Six

Of de 2016 versie is nog meer dan voldoende op voorraad. Rubro kennende zit het wel snor met de voorraad van de juiste artikelen

Het IL&T moet er nog een definitieve uitspraak over doen, maar ze verwachten bij Rubro niet dat dat voor 1 januari gaat gebeuren. Vandaar dat dat product uit de verkoop is gehaald.

Afkeur zou balen zijn. Zou al het 2e product uit mijn bestelling zijn (naast the golem). Hopen dat Valk er nog zat 2016 op voorraad heeft.

ik zou toch wel eens echt willen weten waar deze op afgekeurd zou zijn , al een paar jaar in mijn collectie maar nog nooit problemen mee gehad .
misschien dat de 2017 versie net als de 3xh met te lagen brandende delen heeft te maken

Net de (kleine) doos even opengemaakt en er een cake uitgepakt maar die onderkant lijkt daar wel van los te zitten. Zie gelijk de tubes zeg maar. Is dit normaal? Of zouden ze zijn vastgelijmd? Ze zitten er niet heel los in maar echt vastgelijmd ook weer niet. Ik wil ze gewoon los gaan schieten.

Net de (kleine) doos even opengemaakt en er een cake uitgepakt maar die onderkant lijkt daar wel van los te zitten. Zie gelijk de tubes zeg maar. Is dit normaal? Of zouden ze zijn vastgelijmd? Ze zitten er niet heel los in maar echt vastgelijmd ook weer niet. Ik wil ze gewoon los gaan schieten.

De cakes zijn inderdaad vastgelijmd, volgens mij is dit zo'n compound systeem. Ik heb ze zelf echter allemaal los gemaakt, om ze toch zelf nog te gaan doorlonten. Wil geen vertragingen en dat ik heb met al die compound filmpjes toch wel vaak gezien..

Ik moest zelf echter behoorlijk wat kracht zetten om ze los te krijgen! Dat je de tubes ziet, is dus verder ook niet erg, alleen wel goed vastzetten als je ze los schiet!

Kan geen compound zijn aangezien dat vorig jaar nog niet mocht en de 2017 afgekeurd is
Heb ze al jaren erbij en vast zetten is altijd beter maar deze valt niet zomaar om

Het zal geen echte compound zijn maar Rubro gebruikt soms haar eigen doorlont systeem. Het het pareltje even gecheckt en geen extra lonten aan de zijkanten aangetroffen.

De overige cakes kon ik nu trouwens vrij makkelijk pakken. Denk dat de eerste cake wat stroef ging omdat ze vrij strak tegen elkaar aanzitten.

Bij Valk in Nijverdal gaven ze net aan dat Sick Six was afgekeurd. Ze hebben het overigens keurig opgelost met vervangende producten.

hoe positief ik altijd was... toch deed dit product mij weinig meer... kleine boeketjes en geen rubro doorlontsysteem zoals hierboven ook gezegd werd... wat ik wel had verwacht. tegenvaller dus dat ik de hele doos 6x aan moest steken, maar dit had ik van tevoren ook zelf wel even uit kunnen zoeken...

Knalde bij mij lekker laag. De eerste potjes vielen nog wat tegen maar de laatste cakes waren meer dan prima!

Voor die 30 euro in de freakactie heb je een prima box te pakken. Ik heb hem als eerste van alle boxen afgestoken, vroeg in de avond. Ik zou hem zo weer aanschaffen alhoewel ik hem dit jaar niet verwacht in de freakacties.

Tussen de 30 en 40 euro is dit gewoon een regelrechte topper. Neem hem volgend jaar absoluut weer, misstaat trouwens ook niet om 00.00 uur hoor! Vond hem beter dan menig andere cakebox (zena mayhem e.d.)

Back
Bovenaan