Happy Hardcore [Ass.]

Inderdaad, hier zijn wel mogelijkheden voor gelukkig. Ik voorzie leuke combo’s volgend jaar, net zoals de vorigjaar afgekeurde Solar Storm dit jaar is verkocht.

Ja wie weet. Al is het wel klote voor een kleinere merk dit keer op keer te hebben. Je zou het terrein van het ILT gewoon met grote zee containers blokkeren. :)

Ik heb ergens in januari nog een 2016tje op de kop getikt in een freakactie, als het goed is wordt hij bij mij gewoon uitgeleverd..

van het weekend nog contact gehad met de verkopende partij, en die zei dat ik 1 van de weinige in NL ben die dit jaar dit assortiment heeft.

Ben benieuwd, of het waarheid wordt komende dagen :)

Helaas moet ik erbij vertellen dat de 2016 versie bij evo afgelopen jaar voledig was uitverkocht.

Happy hardcore rockt dit jaar kei en kei hard. Gelukkig hebben de meeste 2016 versie gekregen want de 2017 versie mocht natuurlijk niet geleverd worden.

Oh my god wat gaan sommige genieten van deze toppers.

Is dan gewoon niet goed gecommuniceerd dat die niet mag, of gewoon verkocht? (onder het mom van, ik ben gek- weg is weg)

Een goede vraag waar ik geen antwoord op heb. Ik was al lang blij dat mijn bestelde HH gewoon geleverd werd! Eenmaal onder de arm viel het mij pas op dat het toch echt een 2017 versie betrof. Misschien toch een paar 2017 versies vergeten weg te halen tussen de 2016 versies in?
Hoe dan ook, ik heb er enorm veel zin in :wink:

Laatst bewerkt:
Knipper nog is met je ogen joh. Tuurlijk heb jij gewoon de 2016 versie gekregen.

De 2017 versie is immers gewoon retour aan evo gegaan.

Laatst bewerkt:
Wat vonden jullie van de Happy Hardcore? Hand in hand was zeer mooi. Maar ik had denk ik te hoge verwachtingen bij de Happy Hardcore in vergelijking met andere 19sch assorti’s. Had grotere effecten verwacht. Blijft hoe dan ook een mooi assortiment maar niet een assortiment wat ik dit jaar weer zou halen.

Back
Bovenaan