Colorful City

Mooi balen dat er veel bombettes in de tube of te laag knallen. Heb deze box ook besteld, maar weet nu a; zeker dat ik meer naar beneden zal kijken dan in de lucht.

Het zijn wel vooral cake 2 en 4 met de spinners waar de meeste lage knallers bij zitten. Misschien die 2 toch maar achteraan zetten...en uit de doos in een rijtje achter elkaar. Dan heb je de minste kans dat het helemaal mis gaat.

Dan haal je het effect van deze box totaal weg dat is zonde.Het zal allemaal wel meevallen er zijn genoeg exemplaren die wel gewoon goed gaan.

18kg ;)

Gelukkig heb ik de 2016 versie. Zo'n vierkante doos is een stuk hanteerbaarder dan een langwerpige.

Ik vind die langwerpige juist veel idealer! Makkelijker doorlonten zomder overslag, ziet er tof uit, en 't is maar 18 kilo, vind het niet eens minder goed hanteerbaar

Ik zag de Colorful City gister in een bunker voorbij komen. Moest er toch even een foto van maken. Het is nu idd een langwerpige doos. Qua formaat komt het redelijk overeen met de Jackhammer.

20171224_163247.jpg

20171224_163250.jpg

Brutogewicht is 15 kg en netto 13 kg.

:D Beste Bert,

Mocht je dit lezen zou je cake A+C volgend jaar als duo pack kunnen uitbrengen .
Ik en denk veel liefhebber van Multi color zijn verliefd op deze cakes <3.

Groet Erik

Back
Bovenaan