Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze ook besteld. Kan niet wachten, lijkt me een heerlijke bak !!
Ik ben ook heel benieuwd naar deze. Denk dat ik er nog wat aan ga toevoegen.
Ik ben benieuwd wat je er aan gaat toevoegen! Ik zat ook te denken om deze box ´te verlengen´ met bijvoorbeeld de Massive en dan versneld laten verlopen als finalecake.
dacht zelf aan 2 x pandoras box erachteraan.
Even kijken budgetgwijs maar lijkt me een mooie finale eventueel nog een geaaide delicious thunder erachter.
Lichtenvoorde, Winterswijk of fleringen
Apart dat bij een niet nader te noemen winkel in Breda de 2016 versie te koop is voor €89,95 en de 2017 versie voor €129,95.
Als ik dat had geweten, had ik de 2016 versie gekocht...
Ja sorry, ik heb niet heel het verhaal verteld...ik heb ergens anders aan het begin van het jaar de 2017 versie gekocht voor rond €100. En als ik toen had geweten dat ik nu nog de 2016 versie kon krijgen en ook nog goedkoper, dan had ik dat gedaan. Zo helder?
Maar mijn punt was eigenlijk vooral dat ik het raar vind dat de 2017 versie zoveel duurder is....
allemaal 120 euro :(
Ik las dat deze box nogal hoog schiet.. zijn het daardoor nog wel flinke boeketten? Wie kan me overtuigen, ik twijfel om deze er nog bij te nemen!