Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog niemand opgevallen dat deze bak in werkelijkheid 'maar' 105sh heeft en geen 124 zoals in de startpost staat? Er zou daarbij 2kg kruitinhoud aanwezig moeten zijn. Als je dat afzet tegen bijvoorbeeld de kruit/shots verhouding van de transbomber zou de Jackhammer absoluut superieur moet zijn lijkt me. Maarja...louter speculatief natuurlijk want er is tot op heden nog nergens productie geschoten jammer genoeg.
Nog niemand opgevallen dat deze bak in werkelijkheid 'maar' 105sh heeft en geen 124 zoals in de startpost staat? Er zou daarbij 2kg kruitinhoud aanwezig moeten zijn. Als je dat afzet tegen bijvoorbeeld de kruit/shots verhouding van de transbomber zou de Jackhammer absoluut superieur moet zijn lijkt me. Maarja...louter speculatief natuurlijk want er is tot op heden nog nergens productie geschoten jammer genoeg.
Ik krijg mijn Jackhammer niet geleverd, omdat hij bij m'n dealer niet binnen zal komen. Best bijzonder dat ik hier vervolgens allemaal foto's van geleverde Jackhammers voorbij zie komen.
Even zoeken en je vindt er wel 1 bij een voor jou bekend adres![]()
Die waaier staat veel te dicht op de andere cakes, kan toch niet anders dan afketsen?