Jackhammer

Wat een bakbeest joh!
Ga toch ff een extra wagen regelen om 2 van deze te vervoeren.
Ben wel benieuwd naar een productiefilm!

Nog niemand opgevallen dat deze bak in werkelijkheid 'maar' 105sh heeft en geen 124 zoals in de startpost staat? Er zou daarbij 2kg kruitinhoud aanwezig moeten zijn. Als je dat afzet tegen bijvoorbeeld de kruit/shots verhouding van de transbomber zou de Jackhammer absoluut superieur moet zijn lijkt me. Maarja...louter speculatief natuurlijk want er is tot op heden nog nergens productie geschoten jammer genoeg.

Nog niemand opgevallen dat deze bak in werkelijkheid 'maar' 105sh heeft en geen 124 zoals in de startpost staat? Er zou daarbij 2kg kruitinhoud aanwezig moeten zijn. Als je dat afzet tegen bijvoorbeeld de kruit/shots verhouding van de transbomber zou de Jackhammer absoluut superieur moet zijn lijkt me. Maarja...louter speculatief natuurlijk want er is tot op heden nog nergens productie geschoten jammer genoeg.

Ja klopt staat ook op de doos! En als je het aantal shots telt dan kom je er ook op.

Klopt, hebben hem ook even kunnen bekijken en het is een aardig apparaat ja! :D
Toch ook even gekeken en ik dit geval vertrouw ik de ene kant wel, de andere kant niet echt. Zal per box kunnen verschillen, mogelijk gaat het goed, maar zou er toch even naar kijken als je hem hebt gehaald. :wink: Je kunt niet zeker genoeg zijn naar mijn mening. Merkte wel wat speling ondanks de compound constructie dus vermoed dat je er vrij makkelijk zeker van kunt zijn dat ie goed gaat.

Ben echt onwijs benieuwd naar de uitwerking!

MVIMG_20171223_204225.jpg

MVIMG_20171223_204222.jpg

Dat is even lekker. Je bestelt een cakebox van 124 shots en krijgt er één van 105 shots geleverd.

Ik krijg mijn Jackhammer niet geleverd, omdat hij bij m'n dealer niet binnen zal komen. Best bijzonder dat ik hier vervolgens allemaal foto's van geleverde Jackhammers voorbij zie komen.

Ik krijg mijn Jackhammer niet geleverd, omdat hij bij m'n dealer niet binnen zal komen. Best bijzonder dat ik hier vervolgens allemaal foto's van geleverde Jackhammers voorbij zie komen.

Echt zeeën aan foto's inderdaad.. Maargoed ik krijg hem ook niet. Zal wel uitverkocht zijn bij de importeur denk ik dan. Dan had ik er zelf maar eerder bij moeten zijn? Ach dan maar niet toegeven aan de fomo en genieten van wat ik wel heb!

Back
Bovenaan