Transbomber

Op het filmpje van raider zie je zo beetje weer wat je krijgt en moet zeggen stelt me niet teleur, dit is gegarandeerd een knaller in de straat.

Inderdaad mag echt niet klagen zoals op de film van Raider.In de straat sta je er ook nog eens dichter op gaat goed komen.

Voor een freaksprijs van rond de 75,- niet nee.. ik was op dezelfde demo en vond 'm ook zeker niet bijzonder. Een maatje van mij die lid is van dit forum zei precies hetzelfde, een gemiddeld bakje. Redelijk kleine boeketten en dat goud was lelijk. Alleen de crackling was op zich te doen en het tempo maakt het wat leuker.

Alleen cake 3 is misschien z'n €18,75 (nog) waard, maar ik word er heet noch koud van.
Ik ga er maar vanuit dat deze vorig jaar veel dikker was, of dat er voor een lage prijs geen 30mm bakken te krijgen waren bij freakacties. Want ik begrijp niets van het enthousiasme rond deze 144 1" tubes met crackling en goud.

Alleen cake 3 is misschien z'n €18,75 (nog) waard, maar ik word er heet noch koud van.
Ik ga er maar vanuit dat deze vorig jaar veel dikker was, of dat er voor een lage prijs geen 30mm bakken te krijgen waren bij freakacties. Want ik begrijp niets van het enthousiasme rond deze 144 1" tubes met crackling en goud.

Die enthousiasme komt voort uit een beleving van in de straat dat men er 5 meter naast staat en dat ie vorig jaar aanzienlijk laag klapte, in tegenstelling tot dit jaar waar het tempo iets wat omlaag is gebracht en de schiethoogte 2 meter hoger is. Verder blijft het dezelfde karige, goedkope box van vorig jaar. Beste cakebox gaat echt totaal niet op, vorig jaar niet en zeker dit jaar niet. Vind het zelf persoonlijk juist beter dat ie net een paar meter hoger gaat, scheelt je weer vonken koppen en boze buren dat de effecten op hun daken komt.

Dat werd vorig jaar ook steeds gezegd, maar deze bak kreeg in menig straat gewoon applaus en gejuich van het publiek :P

Beste cakebox gaat echt totaal niet op,

tja je mag anders van mening zijn maar er is gewoon gestemd en hij is wel als beste cakebox van 2016 verkozen dus het gaat wel gewoon op ;) zo werkt het met stemmen.

Denk dat hij het gewonnen heeft op de chaos wat deze box veroorzaakt. Hij zet echt je straat even op de kop, totaal gekkenhuis. Als je puur naar kwaliteit gaat kijk zijn er uiteraard betere boxen met betere kleuren en effecten. MAar goed, hij heeft met straatlengte verschil gewonnen, meer dan terecht dus.

Dat werd vorig jaar ook steeds gezegd, maar deze bak kreeg in menig straat gewoon applaus en gejuich van het publiek :P

tja je mag anders van mening zijn maar er is gewoon gestemd en hij is wel als beste cakebox van 2016 verkozen dus het gaat wel gewoon op ;) zo werkt het met stemmen.

Ik zeg daar volgens mij helemaal niks over? Nu je er zelf over begint, de prijs van ´beste cakebox´ en ´beste cake´ is natuurlijk ook meer ´wat was jouw beste cakebox of cake´. Als je de rest van mijn bericht leest dan zeg ik ook dat ik snap hoe men dit beoordeelt en/of ervaart. In de straat zal dit boxje ( of ieder geval die van vorig jaar ) wel veel losmaken door het geweld. Op een demo van een afstand vind ik 'm gewoon vrij matig vergeleken met andere cakeboxen. Maar ieder zijn smaak, daar ga ik niet over oordelen.

Dit was in elk geval vorig jaar gewoon een spektakel. Vuurwerk heeft meerdere kanten; de één kijkt naar pyrotechnische specs, weer een ander wil een harde knal. Dan is er iemand die veel fonteinen wil zien, en er is escalatie-publiek. Die laatste groep wordt (of werd) keurig bediend met deze box. Ik was, zoals elk jaar met nieuwe producten, afwachtend, maar kan niet wachten om mijn 2016-versie op straat te zetten.

Ja, de serenity en smash box gaan kwalitatief winnen, maar deze zal toch echt de meeste tongen losmaken achteraf....

Heb deze box dit jaar voor het eerst besteld, puur voor het spektakel. Qua effecten misschien niet fantastisch maar alles met elkaar wel indrukwekkend. Ik ben er hoe dan ook blij mee. Vind het ook typisch Nederlands om iets succesvols zo snel mogelijk de kop in te drukken. Hoe meer aandacht hoe kritischer mensen gaan beoordelen. Wat al veel gezegd is, in je eigen straat zal deze wel spektakel leveren, hoe dan ook!

Je moet inderdaad ook naar het geheel kijken, zo kan je bijvoorbeeld ook niet een goeie Chinese rol gaan afkraken omdat het maar simpele rotjes zijn die een voor een afgaan :p vuurwerk is een beleving voor de meesten, dat 1 bepaald effect heel moeilijk is te maken of een bepaalde kleur ofzo maakt de meesten niet uit. Voor 70 euro heb ik nog nooit een beter ervaring gekregen vorig jaar.

Heb deze box dit jaar voor het eerst besteld, puur voor het spektakel. Qua effecten misschien niet fantastisch maar alles met elkaar wel indrukwekkend. Ik ben er hoe dan ook blij mee. Vind het ook typisch Nederlands om iets succesvols zo snel mogelijk de kop in te drukken. Hoe meer aandacht hoe kritischer mensen gaan beoordelen. Wat al veel gezegd is, in je eigen straat zal deze wel spektakel leveren, hoe dan ook!

Ik denk dat vooral wij als liefhebbers kritisch zijn omdat wij weten wat er nog meer op de markt is, met welke effecten en voor welke prijs.

Ik heb de transbomber evengoed besteld,
Blijft als totaal pakket een fijn product :)

De Transbomber die ik gisteren heb gezien vond ik goed. Grote boeketten, lekker tempo en mooie effecten. Welke versie het was weet ik niet:

Ik stond ook bij de demo van ed raket.. moet er bij vermelden dat wind van me af stond..in tegenstelling van de regendruppels..😕 maar was zo niet onder de indruk.. gelukkig heb ik nog 2 stuks uit 2016 en hoop dat die toch wat heftiger zullen overkomen.

Back
Bovenaan