[WINACTIE] VuurwerkBestel.nl gaat los! [WINNAARS BEKEND]

Wow, die zag ik niet aankomen. TE GEK!!! Heel erg bedankt Vuurwerkbestel en Vuurwerkcrew! Zeer blij mee!

Even tussendoor, heeft iemand van de winnaars al een afhaalbewijsje mogen ontvangen? Ik had ze dinsdag terug gemaild met dag en tijd maar heb er geen reactie meer op gehad en wil niet heel ongeduldig overkomen :')

Even tussendoor, heeft iemand van de winnaars al een afhaalbewijsje mogen ontvangen? Ik had ze dinsdag terug gemaild met dag en tijd maar heb er geen reactie meer op gehad en wil niet heel ongeduldig overkomen :')

Ten eerste voor de nieuwe winnaars van harte!! Om op jou vraag terug te komen, ik had tot 3 dagen geleden nog helemaal geen mailtje ontvangen ;) Maar bleek dat er een verkeerd e-mail adres gebruikt was. Daarna had ik binnen een half uur zowel de mail van mijn prijs plus het afhaalbewijs :D

Super actie van vuurwerkbestel.nl
Geweldig ook dat zo veel mensen in de prijzen kunnen vallen. Zorgt voor een soort olievlek, kan is groot dan je iemand 'kent' die gewonnen heeft en dat zorgt toch ook voor een stukje plezier.

Zelf duim ik voor de trekking van de 20ste. Want al het goede komt in 3en en op die dag zijn 'vrouw' en ik 12.5 jaar NIET-getrouwd en wordt onze jongste dochter precies 8 maanden.

Verders iedereen veel geluk en plezier bij deze actie.

Het is 'm niet geworden de 20e, dus ga dan maar voor de 26e... als laatste winnen is natuurlijk ook gaaf :p

Voor 8 mensen begint 2e Kerstdag extra lekker!

Gefeliciteerd winnaars!
Vuurwerkbestel neemt contact met jullie op.

Vrijdag 22 december
1e prijs: MichaëlPaap - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: jnharmsen - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Zaterdag 23 december
1e prijs: Toine1977 - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: MM617 - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Zondag 24 december
1e prijs: Skyblue - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: Julian076 - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Maandag 25 december
1e prijs: bolleke - Vuurwerk t.w.v. € 200,00
2e prijs: broodjekaas - Vuurwerk t.w.v. € 100,00

Nog maar 1 dag en dus 2 winnaars te gaan jongens!

Back
Bovenaan