Crackling Chry 2.0 [Uitloop 2023]

Ik heb hem eerder dit jaar al besteld en heb hetzelfde. Zoals ik er nu over denk ga ik het nog anders doen. Twee na elkaar in de avond , en de andere twee tegelijk in de nacht.

Ik schiet ze gewoon lekker per 4. Afgelopen jaar gedaan in de show, nou dat is een bak geweld! Heerlijk!

Hier werkt die ook nog, moest alleen wel voor minimaal 12.5 Euro aan ander vuurwerk erbij doen :)

Mijns inziens klinkklare onzin om op een order van 80,- euro nog minimaal 12,50 euro bij te moeten bestellen, inderdaad. En dan ook die eeuwige orderkosten á 1,- euro, totaal achterhaald.

't Is dat ik vanmiddag een collega met een iets minder budget toe heb gezegd een karton met 'm te delen en de bestelling te regelen, maar anders had ik er van af gezien.

Aahhrggg twijfel twijfel.. Budget hartstikke op, maar dit kan je toch eigenlijk niet laten staan..

Aahhrggg twijfel twijfel.. Budget hartstikke op, maar dit kan je toch eigenlijk niet laten staan..

Bij twijfel doen.

Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan :idea:

Hartstikke vet! Maar budget is helaas op. En weet ook niet of ik het die 15 seconden waard vind. Maarja, iedereen is wel héél positief.

Dan nog hopen dat ze niet nat uit de container komen de komende dagen?

Oeps, toch een karton besteld. :D nu nog aan het thuisfront vertellen :cry: :p

Whaha dacht dat ik alleen dat probleem had!En dan ook zeggen als ze naar je toe is gekomen bij het afhalen, omdat het niet allemaal in je eigen auto past! T was echt maar 250 euro, snap er ook niks van!!

Niet vergeten de kortings pas toe te voegen in je winkelmand! Dan mag je 20% van het totaalbedrag gratis vuurwerk uitzoeken bij afhaal

Ik heb bij zena store denbosch besteld. Daar kun je een kortingspas toevoegen in je winkelmand. Weet niet of dat ook bij andere winkels zo is

Back
Bovenaan