mark dalton
VWC lid
Ik vind cake 4 ook niet bijzonder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij blij dat je van beide de 2016 krijgtmaandag ochtend chinees![]()
Jij blij dat je van beide de 2016 krijgt![]()
Ik heb 'm nooit wat gevonden en heb de hype nooit begrepen. Pyrotechnisch is en was het absoluut geen hoogstandje. Vrij eenvoudige effecten. Het gene wat de box spectaculair maakt(e), het tempo en de lage stijghoogte, is nu grotendeels weg.
Wat ik dan toch jammer vindt is dat winkeliers mij gegarandeerd hebben dat die hetzelfde zou zijn als 2016. Ik had gevraagd of ze die nog op voorraad hadden. Dan maar toch even aandringen tijdens het ophalen want want er waren er nog een aantal. Ik word niet warm van de nieuwe versie
Even de spanning opkrikken hoor. Dit is nog wel de slapste uitvoering die ik tot nu gezien heb! Dit is de Duitse versie, maar lijkt mij gewoon exact dezelfde als die Nederland geleverd krijgt.
Wat ik dan toch jammer vindt is dat winkeliers mij gegarandeerd hebben dat die hetzelfde zou zijn als 2016. Ik had gevraagd of ze die nog op voorraad hadden. Dan maar toch even aandringen tijdens het ophalen want want er waren er nog een aantal. Ik word niet warm van de nieuwe versie