Event Flash of the God's 232's [Uitloop]

Ik zelf twijfelde ook tussen deze twee, mijn keuze is de Flash of the Gods geworden. Inmiddels ook besteld:)

Heb er even twee filmpjes bij gepakt, je kan het verschil hier goed zien.

De Flash of the Gods heeft naar mijn idee een leuker begin, boekketen zijn meer divers en goed uitgevoerd en daarbij een betere pre-finale.

De Escape from hell heeft naar mijn idee een minder begin: beetje standaard met wat multicolor effecten met zeer magere blink sterren in zich, de mooie glitter palmen alleen in rood en groen (Fash of the Gods heeft ook paars in zich), de blink sterren/boektetten tussen de Chry-crackling boeketten door zijn zeer mager...

Daarbij heeft de Flash of the Gods ook nog eens meer schoten.

Het is een persoonlijke keuze, maar mijn keuze is de Flash of the Gods geworden.

Heb deze beiden gehad...
Toch heeft de escape from hell veel grotere uitwerkingen vandaar misschien ook de minderhoeveelheid schots .

Die blinkers van de escape waren wat mager inderdaad.Maar dat kwam door vocht ze leverde die box zelfs niet eens meer uit omdat ze zo vochtig waren.Ga er maar vanuit dat die dit jaar gewoon gaat knallen zoals je mag verwachten. :)

Die blinkers van de escape waren wat mager inderdaad.Maar dat kwam door vocht ze leverde die box zelfs niet eens meer uit omdat ze zo vochtig waren.Ga er maar vanuit dat die dit jaar gewoon gaat knallen zoals je mag verwachten. :)

Inderdaad, ik heb deze gehouden tot dit jaar want hij werd erg vochtig geleverd en dan laat ik boxen liever een jaartje drogen. Ik heb doorheen de jaren geleerd dat de uitwerking stukken beter is als ze goed droog zijn. Kost tenslotte toch ook heel wat geld

Als ik deze voor 150 in de buurt van Gorinchem kan krijgen, dan haal ik hem opnieuw.
Wat een prachtbak was dit vorig jaar.

Hoewel ik deze bak nooit in het eggie heb mogen meemaken en de effect(grootte) en burst niet heb meegemaakt, vind ik deze bak nog steeds een van de betere bakken op dit moment.

Die palmen die erin voorkomen zijn gewoon iets wat je niet vaak in consumentenvuurwerk tegenkomt en wat aan professioneel vuurwerk doet denken. In de kern zeer breed en dan uitlopend naar smal. Op de China/demo filmpjes zie je dat het beste. Op straatfilmpjes zie je het ook wel, maar minder goed omdat de camera er meestal recht onder staat.

Heeft dit eigenlijk een ondersteunend plak hout onderin? Moooooie bak hoor, nu ik straatfilm zie.

De exemplaren van vorig jaar denk ik niet. Ik zag iemand de doos van Vuurwerkmania in zijn handen houden en die boog volgens mij wel een beetje door. Het is inmiddels alweer bijna een jaar terug, dus ik kan het fout hebben. Je wil hem zeker op de fiets meenemen? :p

Heeft dit eigenlijk een ondersteunend plak hout onderin? Moooooie bak hoor, nu ik straatfilm zie.

Nee heeft geen plank onderin.
Dat filmpje van The Flash of The Gods hier boven is van mij en is van de zijkant gefilmd door mijn vader.
Vandaar dat je de waaier niet goed ziet.
En die is echt groot en breed als je ervoor staat.
Echt een mooi stuk vuurwerk en is echt zijn geld waard.

Ok tnx, moek zelf maar wat fiksen als ik m ooit op de fiets mee wil nemen hahaha. Mooi filmpje, ziet er top uit!

Koop een fietskar voor achterop je fiets, zijn tegenwoordig niet zo duur meer. Voor 100 euro heb je er al een die wel jaren mee zal kunnen gaan denk ik dan. Tenzij je er de Dakar mee wilt rijden. :D

Ga ook denk ik zoiets doen.

Wat een bak is dit toch, dit jaar eens kijken of hij word verkocht in de buurt! Lees effe mee vuurwerkland steenbergen :bonk:

ik ben heel benieuwd hoe die Funke consu blokken worden, die Zena Belgie gaat verkopen.
Als dat wat is, rijd ik in de laatste dagen van het jaar naar Belgie om zon doos te halen.

Anders of jou voorstel of nogmaals de flash of the god.

escape from hell van vuurwerkmania. Lijkt er op, alleen wat andere effecten.

Volgens mij ben ik een van de weinige die hem vond tegen vallen.
De prijs-kwaliteit verhouding is goed aangezien je 9 cakes krijgt voor 150-199 euro maar ik had toch behoorlijk wat effecten die niet lekker uit de verf kwamen. De cake met goud en rode stars was vele malen minder als de sample, de cake met multicolor tips vond ik erg matig en de cake met strobe tips vond ik ook niet echt geweldig.

Filmpje online gegooid.
Hij heeft een leuke start maar het is duidelijk dat de effecten daarna niet helemaal uit de verf komen.

Is deze de voorverkoopprijs van 200 euro waard?

Ik vind het een goede bak. Maar hier en daar las ik dat deze bak toch ietswat tegenviel. 200 euro is niet bepaald weinig.

200 euro weet ik niet met korting zou ik hem wel halen voor rond de 140-150 euro.Het probleem waar sommige van deze bakken last van hadden is duidelijk vocht.Heb dat op meerdere video`s terug gezien.Zoals onderstaande video kijk de laatste waaier cake zie je bij de laatste salvo dat de bombettes open ploppen.

Vanaf minuut 21:00

Video: Firedisplay

Probleem is dat er items bij zijn die pas begin november geproduceerd zijn, waar het normaal nog een tijd buiten ligt te drogen gaat het nu nagenoeg meteen de bunker in. Zodra het in Nederland komt gaat het meteen naar de winkelier en een paar dagen later wordt het verkocht. Ik zeg niet dat dit is met dit artikel maar het gebeurd zeker wel.

Probleem is dat er items bij zijn die pas begin november geproduceerd zijn, waar het normaal nog een tijd buiten ligt te drogen gaat het nu nagenoeg meteen de bunker in. Zodra het in Nederland komt gaat het meteen naar de winkelier en een paar dagen later wordt het verkocht. Ik zeg niet dat dit is met dit artikel maar het gebeurd zeker wel.

Klopt de escape from hell leverde ze niet eens meer uit door het vocht dus dat zegt wel genoeg dan.

Back
Bovenaan