[Demo] Papo Nijhof Baarn 9 december 2017

davidh

VWC Meteoroloog
Zaterdag 9 december om 20.00 uur.
Parkeerterrein voor de Nijhof te Baarn
Vuurwerk Totaal ism Papo speciaalzaak en Nijhof.
Ondergetekende praat alles weer aan elkaar.

Schietlijst:
Glory
Tolerate
Freak show
Mayhem
Rebel
Urban
Inferno
Revenge
Eclipse 2.0
Final Colorz (connected)
The Big Five
Double Gold
Salute Box
Mix it Up (connected)
Massive Blinkerz (connected)
Reverze
Gangster Box
The Voltfather

Een aantal van deze boxen zijn connected ofwel doorgelont.

Altijd leuk! Als ik het goed heb is dit tegelijk met Kiers in Leusden. Dat is jammer, dan moeten we een keus maken. Wel leuke producten overigens.

Alles van de schietlijst wordt ook geschoten...wel warm aanleden, sneeuwbui kans toch zeker wel 60% bij 0 graden en wat wind...

Ben er waarschijnlijk ook weer bij. Al iets bekend of er ook een finale zal zijn? Of is de verwachting net als vorig jaar veel vwtt boxen als finale?

inderdaad, gaat deze gewoon door? wilde eigenlijk naar valk in nijverdal. maar dan maar hier heen ook niet verkeerd schietlijstje

Tuurlijk gaat deze door, niets aan de hand vanavond hoor qua weer, perfect sfeer weer, waterkoud, weinig wind en wellicht een kleine winterse bui...zie jullie vanavond..

Het was weer leuk en goed geregeld. Wat mij betreft waren de final colorz (met name de tweede cake) en de massive blinkerz de uitblinkers van de avond.

Was hier ook even wezen kijken, leuke items gezien, goed om te zien dat ook de Gangster Box weer in orde is. Muziek was nogal luid, bij salutes en fluitcakes zetten hij hem nog wat harder, maar gelukkig werd er wel wat aan gedaan. :p

Leuke demo, leuke momenten in de finale, maar de finale op zich is niet heel best geschoten naar mijn mening, zeker 2x gedacht dat het een finale was, 1 hele duidelijke climax en dat is in de daadwerkelijke finale niet gehaald.

Prima uitstapje zo even tussendoor op de zaterdagavond, organisatie qua verkeer en parkeren e.d. was perfect geregeld, oliebolletje voor de kids, top!

Back
Bovenaan