Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanmorgen netjes op tijd bij mijn plaatselijke aldi geweest, na een tijdje gezocht te hebben heb ik niks kunnen vinden... Toch maar even gevraagd, kreeg als antwoord dat ze dat beslist niet gingen verkopen... Terwijl de folders met het vuurwerk er gewoon lagen :(. Zeker een groen links stemmer.
Ik heb mijn rondje ook even gedaan. Spijkenisse is op wat Voetzoekers en het Siervuurwerkpakket na uitverkocht. Hoogvliet heeft alles nog op voorraad. Sprak in Hoogvliet nog een moeder die hetzelfde rondje had gemaakt als mij, en vuurwerk aan het shoppen was voor haar 14-jarige zoon die alles goed had uitgezocht. Toevallog iemand van hier?
Heb zelf meegenonen:
1x Siervuurwerkpakket
1x Fonteinen Mix
1x knetterballen
1x knetterballen xxl
1x voetzoekers
1x knetter king
Dat Siervuurwerkpakket zier er uit als een waardig alternatief voor de Fonteinen Mix. Totaal 25 fonteinen (5 soorten), 2 pakjes flitslaaltjes en wat tolletjes en sterretjes. Prijs is hetzelfde als de Fonteinen Mix.
Ik heb trouwens gisteren opgevangen bij mijn Aldi dat ze 200kg mogen hebben liggen in de winkel. Verder bij mij gelukkig genoeg voorrad dus ff fonteinen en sierpakketje meegenomen. Leuk voor neefje en nichtje die ook komen met O&N. (En ik geniet er zelf ook van)
Onze filliaalmanager zei vannochtend tegen een vrouw dat er minimaal nog 8 en max 10 leveringen komen
Ik heb van alles wat meegenomen. Was toch nog even 42 euro kwijt.daarvoor krijg je dan wel weer een paar honderd lontjes terug![]()
Ik had net een Knetterking die knalde! Inhoud 10m hoog de lucht in. Het was net een soort super slordige mine. De knal viel helaas tegen...