RedWire - Snow Shadow

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03612
Artikelnaam: Snow Shadow - Red & Silver
Bruto Gewicht: 3760 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Aantal schoten: 32 schoten
Effectomschrijving: Serie van 2 Red wire cakes met het speciale red en white snow effect.
Afmeting: ... mm
Max. tube diameter: 30 mm
Tijdsduur: 52 sec.
Stijghoogte: 25-30 meter
Kartoneenheid: 1
Adviesprijs: € 69.95
Voorverkoopprijs: € 49.95
O.a. te koop bij: ...

snow-shadow.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtig effect en red ghost kennen we, maar zilver is dan weer heel tof!
Prijs nog niet bekend hier, maar op voorhand ga ik zeggen dat ie van mij wisselend 4 rood, 4 zilver etc. had mogen wezen en dan is 16 schoten al prima, dus halveren.

Kortom, een prima prijs! Ben zeer benieuwd hoe dit duo gaat presteren en vooral benieuwd hoe het witte snow effect uit de verf komt. Vooralsnog spreekt het rode effect me nog wat meer aan.

Dit lijken mij toch wel prachtige blokjes hoor. Is het red wire assortiment trouwens bij vele lesli dealers te koop, of slechts een selectie aan winkels zoals bijvoorbeeld next generation en knock out bij welkoop te koop zijn? Kan iemand hier meer over vertellen?

Heb deze besteld. Ik denk dat ik m in v-shape ga schieten. Prachtig denk ik, red ghost links en silver ghost rechts of andersom.

Ziet er mooi en goed uit!!

Maar is dit de al "bekende" Ghost effect of toch een andere vorm hiervan?
Lijkt mij meer een soort van Blink Ghost effect, omdat de sterren niet allemaal in eens ontbranden, maar hier best wel wat verschil tussen zit. Hierdoor heeft het meer weg van een blink effect.

Bij de rode ghost cake lijkt dit sterker dan bij de zilvere ghost cake.

Back
Bovenaan