Reacties op collecties 2007/2008

@Fexzy

Mooe collectie die zinks en Bsc en Trueno's en vooral die blokken.:cool:

Mag ik vragen wat je voor die blokken betaald hebt vooral die 50/60kilo blok.:bye::D

Laatst bewerkt:
zozo mooien spullen mensen, en fexy helemaal je hebt goed in kopen gedaan joh. ik weet zeker dat je goed spul hebt staan,dat word de blits maken de 31ste hahaha... en... stop nu maar ons de ogen uit te steken :p :p :p

NL Sandman:
Geweldige foto,s waarvoor dank.
Ik denk dat jij heel goed spul in huis hebt gehaald.
Ik ben toch wel het meest benieuwd naar de 280 shots whistle/thunder.
Volgens mij is dat een megablok.
Veel plezier met al dit moois.
:bye:

Het is de bedoeling dat daar nog wat VT blokken gaan bij komen maar dat is heel erg afhankelijk van alpeco, die hebben nogal veel hinder van de strengere regels in china ivm het europese verzoek omdit aan te scherpen.

Zoals jullie zien bestaat mijn collectie alleen uit 1.4G vuurwerk, zwaarder vind ik onverantwoord in mijn straat.
Ik heb vroeger shells en 3 inch blokken geschoten maar het gevoel is niet prettig en ik geniet er meer van als het op een afstand is bv bij shows.
Knallen en effecten zijn te zacht en te hoog als je er onder staat.
Ook verantwoording speelt mee, als je ouder wordt dan komt de wijsheid pas en dan denk je aan de gevolgen als het mis kan gaan.
Er is namelijk geen verzekering die uitkeert bij zo iets en je hele leven voor letsel schade te gaan betalen is me dat niet waard.

Inderdaad NLsandman je hebt je flink kunnen uitleven bij alpeco zo te zien!
Top spul in huis gehaald!
Kan je vertellen dat die whistling thunder 280 schots heeeeeeel goed is :angel:
En ook heel snel leeg xD
En voor de rest ook allemaal toppertjes!
Jij zal je wel vermaken!

NL Sandman Super gave collectie vooral die Nitrate thunder 2.0 grams ook al knallen ze lekker ik zou er zuinig mee zijn en 2 doosjes bewaren:rolleyes:
Maar die blokken ook super gaaf:bye:

Kan je vertellen dat die whistling thunder 280 schots heeeeeeel goed is :angel:
En ook heel snel leeg xD

Ik ben dit jaar helemaal gecharmeerd geraakt van de master blaster, een pro finale cake.
Nu zag ik dit blok van het zomer bij alpeco staan als finale cake met de hoop op een master blaster effect dus kon ik hem niet laten staan:D

@alexander's update

Leuke doos heb je als ondergrond:angel:

Mooie collectie, wel heel veel knal maar dat is de jeugdigheid:D
waar schiet je die 6 inch shogun shell mee af, type buis dus?

Laatst bewerkt:
mortier

mortier

Hallo NLsandman

Die 6'' shell schiet ik af met een mortier van Alpeco die ik eigenlijk dit weekend wilde gaan halen. Helaas zijn ze uitverkocht bij Alpeco en komen ze volgende week wss met de pendel vracht op vrijdag of zaterdag. Ik moet dus nog even wachten:sad:.

Btw I LOVE knalvuurwerk. Geen knal is te hard vind ik, alleen ik begin me wel steeds meer te interesseren in sier vuurwerk. Ik zat er nog aan te denken om een 2’’ of 3’’ blok te kopen, maar het word voor mij te duur gemaakt. Volgend jaar beter.
Trouwens jou collectie mag er zeker wezen.:wink:

mvg Alex

ja mooi spul alexander, ik zelf vind het niet verstandig om eerst shell/shells te kopen als je er nog geen mortier voor hebt.. zo als je nu ook aan geeft ( ik haal wel even een buis bij alpeco) helaas deze zijn dus uit verkocht.. mijn manier van inkopen is wat shells betreft andersom eerst mortieren/dan de shells..
verder mooie spullen

Vincer.@
Prachtige collectie heb je al in huis. Genoeg om oud en nieuw mee door te komen.
Goede potten zitten er bij zoals de messiers, de Z05 serie van original.
Lekker knalwerk, en je hebt ook de hummerpot Monsterking.
Leuke, gevarieerde collectie.
Heel veel plezier er mee.
:bye:

Helemaal mee eens. Een mooie collectie om er al naar te kijken. Hoe langer ik keek, hoe meer producten er stonden.

Thanks voor de leuke reacties!
Eidenlijk schaam ik mij er een beetje voor maar ik heb het idee dat ik te weinig heb.:bonk: Door financiele tegenvaller ben ik niet meer naar belgie gegaan.
Nu heb ik weer een leuk budget over dus hoop ik op een dealer met leuk spul.
Anders ga ik nog voor een paar 500 grammers.
Sky screamers en de bulls eye komen zekers erbij.
Heb er zekers zin in.

Back
Bovenaan