Tilburg 27-07-2008

Zeg nou niet Damian dat de foto's mislukt zijn, ik wil ze dolgraag zien, ook al zijn ze misschien wat slechter dan normaal. Please?

nou oke , omdat ik deze reactie al van meerdere mensen kreeg , zet ik vanavond wel 'n aantal foto's online , maar nogmaals verwacht er maar niet veel van .

Die 1e foto is wel lol om te zien, zie je mij die cake opvangen haha :D

opzich wel leuke foto's behalve ja van vuurwerk zelf te korte of te lange sluitertijd dat is wel wat minder.

Die 1e foto is wel lol om te zien, zie je mij die cake opvangen haha :D

opzich wel leuke foto's behalve ja van vuurwerk zelf te korte of te lange sluitertijd dat is wel wat minder.

te kort inderdaad :cry: maarja was de eerste keer dat ik vuurwerk fotografeerde , dus het is 'n les voor de volgende keer .

te kort inderdaad :cry: maarja was de eerste keer dat ik vuurwerk fotografeerde , dus het is 'n les voor de volgende keer .

Ik heb begrepen dat het je al 3 keer is uitgelegd door iemand :bonk:
Maar je moet beetje spelen met sluitertijd om te proberen, bij consument is 2/3 seconde al genoeg, en bij prof. tot 4 inch gebruik ik ca. 3/5 seconde voor een goed resultaat.

Nu maar weer ontopic dan.

Toch nog leuke foto's Damian, ben blij dat je ze d'r op hebt gezet.:wink:
En Pyromaniac heb jij een verzekering ofzo dat je die cakes zo op loopt te vangen. Haha, een foutje en de cake kan al beschadigd zijn.
Foto 9 is ook best leuk:D

Ik heb begrepen dat het je al 3 keer is uitgelegd door iemand :bonk:

klopt , vaker zelfs , maar het is gewoon heel erg wennen , ik fotografeerde altijd met troep van max 80 euro , en nu in eens met dikke spiegelreflex , dus dan is het logisch dat ik niet meteen begrijp wat bijvoorbeeld blackbaron en pyro-rola bedoelen als ze het me uitleggen , en zoiezo , stel dat jij dalijk die canon eos 300 D heb , dan zal je het daar ook nog wel moeilijk mee krijgen , en zoiezo gaat het fotograferen prima bij mij , maar ik maak normaal gesproken alleen foto's van de natuur en dieren , en dan is dit voor de 1e keer zeer lastig , maar toch ben ik wel blij met de positieve reacties erop, bedankt mannen .

Pyromaniac heb jij een verzekering ofzo dat je die cakes zo op loopt te vangen. Haha, een foutje en de cake kan al beschadigd zijn.
Foto 9 is ook best leuk:D

1 vrouw van katan die gooide de cakes naar mij dus vandaar ze ging opvangen

Laatst bewerkt:
Cakes gooien? :shocked:?

Was verstandiger geweest om de cakes gewoon aan mij aan te geven maarja ze bleef gooien dus ik bleef maar vangen, maarja het is goed afgelopen tijdens de show en zal gelijk volgende keer aan denken dat ze niet meer moeten gooie voortaan :)

Laatst bewerkt:
Damian, Hoe durf je die foto op internet te zetten!?:shocked:

Wacht maar, Ik pak je ooit nog wel eens terug:D

Back
Bovenaan