Welke cake, pijl, fontijn etc heb je elk jaar in je collectie.

Tjah,,, een product blijft helaas nooit lang verkocht worden in winkels, Maar tot nu toe doen de cakes Outblast 2.0 en heavy legend 16sh het goed, Deze heb ik dan ook al de afgelopen jaren

Bij mij zit de heavy legend 16sh al een aantal jaar vast in het assortiment. Gate of heaven 1 ook vaak gehad, helaas vorig jaar niet meer aan kunnen komen. Daarmaast heb ik de light year pijlen ook al een paar jaar op rij er bij zitten.

Gate of Heaven 1 zit er de laatste jaren ook altijd bij. Ook de stars over paris is vaste waarde in de collectie.

Hoop dat de goedkope maar leuke potjes zoals de Heavy legend 16sh en the monster ride 10Sh toch nog wel lang bij ons mogen blijven !

Bij mij zijn dat de light year pijlen, maar vooral de heroic strike van Zena. Prachtig goud met blauw, flinke burst, grote boeketten, en nog geen 10tje.

Cruise Rockets,Twitter Glitter Fontein, Happiness (hoe kan het ook anders):D Lightyear pijlen en Single Shots.

Ik heb al een paar jaar op rij de Cruelty in de collectie. En elk jaar weer blaast ie alles en iedereen de straat uit. Geweldige dingen zijn het :D

De Super Thunder rotjes van Rubro, Grondbloemen van Cafferata. Voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk te varieren elk jaar.

De Yellow River van Pangu, dit is voor mij de beste cake op de vuurwerk markt die voor particulieren te krijgen is, probeer elk jaar wel een karton te bemachtigen.

Heb altijd de decibell salute box 3 salute cakes altijd tegelijk om 18:00 alleen dit jaar maak ik ff een uitzondering voor de final fate 156shots salute cake voor 18:00 dit jaar

- Extreme Salute van Vuurwerk Totaal
- Cruelty van Wolff
- Save the Last (ook wel Screw of Zware Jongens) Marijn/Witte Vuurwerk

- Heavy Legend 25 sh
- Stars Over Paris (dit jaar niet denk ik, ga voor de Stars Over Vienna)
- Mad Twister (ik weet is nog vrij nieuw, maar als deze zo blijft presteren komt hij er de komende 10 jaar :) )

Ik probeer altijd zink pijlen te krijgen, kon ze 2 jaar terug nog gewoon in Groningen halen helaas afgelopen jaar niet meer ivm de aluminium motor die niet meer mag. Wellicht dit jaar wat verder dan Nederland kijken....

Back
Bovenaan