Zena Megastore Olen

Wanneer komen de Funke artikelen in de winkel?

Funke blokken komen allemaal binnen (welke op trophy te zien waren zoals tears from heaven, supernout 1 en 2, cloud connection, paranoid,...) heb ik vernomen. Dat zou pas in november zijn.
Ondertussen is er wel al heel wat nieuws binnen. 1.2" shell cake ziet er in het filmpje wel heel erg vet uit. Ik ga alvast eens langs voor die uitverkocht is:D

Funke blokken komen allemaal binnen (welke op trophy te zien waren zoals tears from heaven, supernout 1 en 2, cloud connection, paranoid,...) heb ik vernomen. Dat zou pas in november zijn.
Ondertussen is er wel al heel wat nieuws binnen. 1.2" shell cake ziet er in het filmpje wel heel erg vet uit. Ik ga alvast eens langs voor die uitverkocht is:D

oke dank.

En dan waarschijnlijk alleen bij de Zena stores? eens kijken of ik dan toch maar een keer een triple Olen oid moet maken.

Vind Baarle nooit zo fijn shoppen.

wat ik allemaal op de trophy heb gezien bij de standjes moet 90% van de nieuwe producten nog binnenkomen.
benieuwd naar de 4 batteria's, scream, knalpijl, single shots, rook knallers, crackling knallers etc etc etc die ik daar zag liggen.

Hat ergens iets gehoord dat de pijl 13 gram zou bezitten
Maar spin mij er niet op vast weet dit namelijk niet zeker

Gr vvw

Back
Bovenaan