Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Funke zit op het schip en wordt ergens in november verwachtZodra het binnen is komen ze op de site te staan
![]()
Een flink schip vol hoop ik dan?![]()
Maar die 38% korting was ook alleen gisteren geldig en die herfstacties zijn vanaf vandaag.
pakjesboot 15?
staat toch tot 15/10
Ik zie de T809 niet meer op de ste. Is die uitverkocht?
Vreemd inderdaad. Ben vanmorgen bij de bunker in Baarle geweest en daar even gesproken over de verschillen tussen de clementin/mandarin/t809. Ze zeiden toen niets dat de t809 uitverkocht zou zijn. Maar hij staat idd niet meer op de site
Aah okee, nou sla je slag dan tot morgenVanaf daarna geld hetzelfde antwoord.
Ik was van plan de 27e naar baarle/olen te gaan meestal leuke aanbiedingen t is dan ook helloween in baarle leuke acties meestal. Is er iemand die weet of de nieuwe producten als batteria's en funke blokken er dan al zijn?
Afgelopen zondag is tegen mij gezegd dat de Funke spullen in november verwacht worden
Het blijft me toch mateloos verbazen hoe die Zena cakes zo makkelijk uit elkaar klappen.
pyrofreaks4live hadden er last van tijdens hun 100k abonnees special.
Nu heeft xtremerides1 een F3 Salute cake van Zena die ook uit elkaar klapt.
Dan beginnen die verhalen weer van "de maandagochtend chinees", maar het valt gewoon te vaak voor om waar te zijn.
Kan nog fijn worden in de straat met die grote Funke bakken.
Mwah denk dat funke z'n eigen fabrieken wel gebruikt heeft, heb tot nu toe weinig problemen met funke gezien.